rogre Startet 8.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2008 Har akkurat tatt skøyta opp for og skifte talgpakninger og overhale litt og har desverre funnet ut at jeg må investere i nytt hylserør og pakkboks til min 38,10mm aksel. Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i dette eller må dette spesial lages. Har leitet på nettet men finner bare hylserør og pakkbokser til 35-40mm propellaksel. Er kjempeglad for alle svar. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Når du sier 38.1 mm så er det 1 1/2 tomme. Det burde i seg selv være en kurrant nok dimensjon. Jeg har liggende noen meter med aksling av denne dimensjonen. Det var trekkstang for Wichmann ombord i min forrige POSEIDON. Da den engang røk tvert av i konen måtte selvfølgelig hele stangen skiftes . . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
NilsPils Svart 9.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2008 Mener bestemt at Sleipner fører 1 1/2 tomme (38.1mm). Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
vivvi Svart 9.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2008 (redigert) Sleipner i Fredrikstad har det meste, og om ikke så er de utrolig serviceinnstilt og hjelper gladelig til. Redigert 9.Oktober.2008 av vivvi (see edit history) Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
olpi Svart 9.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2008 (redigert) De leverer tommeaksler, ja. Redigert 9.Oktober.2008 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.