thewoodpecker Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 har leta litt rundt på nettet etter en ok ankervisnj for tau (ikke kjetting) en har ikke funnet noen intresante enda... den skal sitte på en 29fot tresnekke noen som har noen nettsteder hvor man kan få kjøpt dette? Quote Link to post
Vierskjær Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 http://www.engbo.no/ Quote Link to post
vivvi Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Eller Seatronic i Moss! Quote Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
nimbuster Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 http://www.seatronic.no Quote Link to post
Fjordutsikt Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 http://www.nettbaat.no/ Quote Link to post
Vierskjær Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 På nett utenlands kan du forsøke denne; http://www.thefind.com/ Søk på Anchor windlasses, eller Anchorwinch Quote Link to post
Viksund Bravo Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Ser Maritim har kampanje på ankervinsjer. Mvh Christian Quote Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Trulte37 Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Virker som Engbo tar inn Maxwell vinsjer i tillegg til deres egne. Maxwell har vinsjer der du kan bruke både tau og kjetting på samme strekk om dette skulle være interessant. Jeg mener jo det er greit med noen meter kjetting i enden. Vet ikke hvor bra disse er. Maxwell for tau og kjetting Quote Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post
thewoodpecker Posted November 25, 2008 Author Share Posted November 25, 2008 takk takk alle sammen:) ny vinsj er bestilt:D::D Quote Link to post
Trulte37 Posted November 25, 2008 Share Posted November 25, 2008 Og valget falt på en ....?...... -ankervinsj bestilt på ..........? Fortell da mann. Er nysgjerrig. Quote Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post
Sebaldus Posted November 25, 2008 Share Posted November 25, 2008 Den superkampanjen til Maritim var ikke rare greiene. For det første gjaldt det kun vinsjer fra Engbo (som er svært mye dyrere enn mange øvrige merker) og den totale rabatten var på 10% i tilbudet jeg fikk. Ble nesten provosert av å bruke masse tid for å få et slikt tilbud. Quote Link to post
SandAnker Posted November 25, 2008 Share Posted November 25, 2008 Var ikke tilbudet på Maritim større.... Er det lov og si det er en kampanje da.... Quote Link to post
Sebaldus Posted November 25, 2008 Share Posted November 25, 2008 Rettelse: 15% på vinsj og 10 på tilbehør. Quote Link to post
SandAnker Posted November 25, 2008 Share Posted November 25, 2008 Er jo ikke noe kjempe tilbud alikevel da... Quote Link to post
thewoodpecker Posted November 25, 2008 Author Share Posted November 25, 2008 jeg valgte genius frittfall 250f fra seatronic Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.