Jump to content

Maritim sin selvbyggeravtale

vivvi

Recommended Posts

Hensikt med noen varer men sammenlign pris på de du kjøper. Pris på eks polyester er lavere hos SeaSea og teakfiner er av betre kvalitet der. Syrefaste septiktanker er ca 30% billigre fra samme produsent. Du kan spare meget hvis du leter etter pris fra flere leverandører og hvis du skal kjøpe større kvantum kan du ønske etter tilbud.

Maritim selvbyggeravtalen gir forskjellig rabatt på noen artikler og prisen på dem ligner mer den andre nettbutikker har. Uansett rabatt dem gir er prisen over linjen vesentlig høyer en eksempel SeaSea har.

Hei,

Bygde en 32 foter for 10 år siden. Da innhentet jeg pris fra Maritim, Wærners Båtbu, Byggplast Båtutstyr(SeaSea), og et annet oslofirma. Dengang lå Maritim 20 % under laveste konkurrent, og dette var uten selvbyggeravtale. Den gang fikk jeg en avtale om at om jeg handlet for et gitt beløp, skulle jeg få ytterligere 5% på hele beløpet. Dette holdt de.

Min er faring er at Seatronic (på elektronikk) og Maritim på alt annet har gode kataloger for å vurdere alternative leverandører. Stort sett har jeg handlet fra disse og alltid fått meget god service.

Maritim og SeaSea kommer ganske likt ut er min erfaring. Seasea ligger litt under på el.produkter, mens Maritim tar igjen på andre produkter. Med opptil 20 % rabatt så kommer Maritim godt ut hvis du skal ha en del.

Fleste butikker gir bra rabatt hvis man har stor ordre. Hvis man har båt under byggning lønner seg å sende handlingsliste til flere en en og ønske etter tilbud.

For de som bor i Østfold eller av andre grunner har mulighet til å handle av "Båtbua" i Fredrikstad mener jeg det er et godt alternativ til Maritim. Prisene ligger stort sett like under Maritim sine og det gis gode rabatter ved store kjøp eller om du rett og slett bare er god kunde. Ganskje beskjeden butikk, alltid kaos der på sommeren, men de har ganske stort lager og kan skaffe det meste. Jeg har hvertfall god erfaring med butikken, folka og prisene der.

Fikk nettop telefon derfra nå om at Boracolen jeg bestilte hadde kommet. Toppers!

Redigert av Trulte37 (see edit history)

Ideell båt er den som ikkje får større fart

enn at føraren reagerer like snart

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...