Chiba Svart 25.September.2009 Link til dette innlegget Svart 25.September.2009 Chiba Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Er de noen som kan hjelpe meg litt med størelsen på vimpelen? fra toppen til nedre kant!! holder på og lage vimpelstang men vimpelen er i båten Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
KenBjork Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 15cm ca tror jeg. Kan sjekke i ettermiddag om det er tidsnok evt, for skal ned til båten en tur etter at middagen er inntatt. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Hafrsfjord Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 (redigert) I "bakre enden" er vimpelen 19 cm + opphengsløkke på 2 cm Redigert 24.November.2009 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Tusen takk for svar :) Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
M/S Bastard Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Hva lager du vimpelstang av Sandvik? Syrefast? Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Kommer bilde i morgen, den er laget av 12, 10 og 8 mm 316 som er sveist sammen og polert er veldig bra med resultatet selv Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
M/S Bastard Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Høres bra ut, hadde du hatt mulighet for og lage flere? Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Høres bra ut, hadde du hatt mulighet for og lage flere? Du får se i morgen hva du syns om den før eg seier noe Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
M/S Bastard Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Den er god. Jeg ønsker meg egentlig en slik som dette, bare dobbel så lang. Vimpelstang Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 25.November.2009 Link til dette innlegget Svart 25.November.2009 Blei ikkje verdens beste bilde da men nå har eg nå ihvertfall noe å henge vimpelen i Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
M/S Bastard Svart 25.November.2009 Link til dette innlegget Svart 25.November.2009 Syns den så bra ut, men lurer på hvordan foten ser ut Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 25.November.2009 Link til dette innlegget Svart 25.November.2009 (redigert) HAHH Ser ut som mini av min flaggstang den der Jeg laga og min flaggstang i 3 step med 316 (hydraulikkrør vi bruker maaaasse av på jobb) starta på 28mm jeg da. eller 30mm.. eller var det 25mm husker ikke helt. Hadde på syrepasta først og etterpå polert med diamant-pusseskive i en liten dreiebenk. Blank og fint ble det ja, slik som din på bildet. Ja foten din er jeg interessert å se hvilken løsning du tok der. Redigert 25.November.2009 av KenBjork (see edit history) Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Hobby 430 Sport Svart 25.November.2009 Link til dette innlegget Svart 25.November.2009 Sveiste en bolt inne 12mm røret og en stor skive som stopper eller fot om du vil Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
M/S Bastard Svart 25.November.2009 Link til dette innlegget Svart 25.November.2009 Smart, ser veldig bra ut denne må jeg si. Pris da? Hvordan fikk du til kula i toppen egentlig? Kanskje jeg bør få tak i tilsatspakke til sveiseapparatet mitt Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 25.November.2009 Link til dette innlegget Svart 25.November.2009 hehe er vel ikke lov til og diskutere pris her inne kula er handlaget i 316, men den er helt rund Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
M/S Bastard Svart 25.November.2009 Link til dette innlegget Svart 25.November.2009 Det er sant Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 11.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2010 Noen som har link til noen plasser dei selger norsk liten vimpel?? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Hafrsfjord Svart 12.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2010 (redigert) Malfix selger vimpler på 45 cm ( side 18 ) http://www.malfix.no/divutstyr.pdf Redigert 12.Juni.2010 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 12.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2010 Takk men kunne godt vore 10 cm kortere, sånn at den passer bedre i lag med BP vimpelen og NSSR vimpelen! Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Hafrsfjord Svart 12.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2010 Kanskje en sykkelvimpel kan gjøre susen.... : http://www.flagg.no/shop/product_info.php?cPath=21_35&products_id=316 Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Man skimter så vidt vimpelen til Polarn, her i marsfart på 15,5 knop. Fant en hel del på våre dager på sjøen, men syntes det ble for ekelt å ta bilde av folk med telelinse så jeg tok et snik bilde av en BP vipel på en P48 i tønsberg. Kanskje du kjenner deg igjen? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Bartesam Svart 5.August.2010 Link til dette innlegget Svart 5.August.2010 Ligger på steinmoloen i Risør :-) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Free Lillehammer Svart 31.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2012 Mange fine bilder i tråden her. Hvor mange har egentlig BP-vimpel og hvor mange av dem som har, henger den på båten? Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 31.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2012 Tja, det er ikke godt å svare på det siste spørsmålet. Det første har vel Ingar en viss kontroll på? Her er vi i Risør fra i sommer med vimpelen i VHF-masta: Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.