Onkel Donald Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 hallo i vinterkulda! Jeg har tenk å sette på nytt navn på båten til våren. Må vel oppkalle båten etter kona (eller hunden ) Lurer på hvor jeg kan få tak i fine bokstaver til å sette på hekken på båten.. Maritim eller en annen båtsjappe? /onkel D. Quote Link to post
Fanafjord Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Det beste er nok en lokal reklamebyrå. Rimelig og mye mer profft enn å prøve å sette enkeltbokstaver på selv. Quote I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
topa Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 (edited) Sjekk denne linken. Her kan du velge font og teste. Gå inn på Bestille og velg tekst Edited February 14, 2009 by topa (see edit history) Quote Link to post
Hafrsfjord Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 (edited) .....Lurer på hvor jeg kan få tak i fine bokstaver til å sette på hekken på båten.. ....... Autoreklame i Rogalandsgt. i Stavanger. Lager klistrebokstaver etter ønske. Autoreklame Rogalandsgata 32, 4011 Stavanger 51 52 45 14 Edited February 14, 2009 by Hafrsfjord (see edit history) Quote Link to post
toholthe Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Sjekk denne linken. Her kan du velge font og teste. Gå inn på Bestille og velg tekst Jeg bestillte herfra. Kjapp og bra levering. Fikk en kompis som er designer til å tegne logoen og sendte dem en vektorisert fil (autocad). Fungerte utmerket. Legger med et bilde av hvordan det ble på min båt. Quote Link to post
Recommended Posts