Sequoia Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Cyber, kan du redegjøre for din rolle i dette? Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 (redigert) Og Trymas? Kan du redegjøre for din rolle i dette? Kansje catano kan. Redigert 22.Februar.2009 av Pelle Parafin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Etter å ha fått endel kritikk for at jeg stengte denne tråden, har jeg nå valgt å åpne den igjen. "Those are my principles. If you don't like them I have others." -Groucho Marx- Stå på Boywonder Catano klatrer stadig høyere med sine små drypp. Det begynner å bli langt ned... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Boywonder Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 Prinsippfasthet er en egenskap jeg verdsetter høyt, evnen til å endre mening likeså, ikke lett dette her! Det eneste du vel kan være sikker på Boywonder er kjeft uansett hvilket valg du treffer, slik er en moderators skjebne og lønnen får du i himmelen, den røde hvor enn den er! Fant fort utav at det jo var katastrofe å stenge denne tråden, så det var like greit å åpne den. Når det kommer til kjeft, så har du helt rett. Men sånn er det jo bare. Kanskje det er den masochistiske siden min som gjør at det ikke biter så på meg. Og den røde himmelen, jo den lever vi vel i nå? Eller var den rødgrønn? Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Pelle Parafin Svart 22.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2009 - Catano klatrer stadig høyere med sine små drypp. Det begynner å bli langt ned... Vær ikke for sikker på det,du vet aldri hva som skjer. Sitér dette innlegget Link to post
Cyber Svart 23.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2009 Hei.Til alle som er nyskjerrige kommer saken frem, men ikke enå. Jeg har funnet kjøper og det kan sies de IKKE kom til å kjøpe båten. Gi dere tid så skal jeg forklasre resten senere. mvh Catano Nå har det seg slik catano at den du søkte valgte å kjøpe båten, selv om du har gjort mye rart for å prøve å ødelegge det salget...... Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 23.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2009 ahh.. lukter lunta.. cantano var misunnelig, og siden han ikke fikk tilslaget på båten, så skulle pinadø ikke noen andre heller ha båten, så da brukte han alle midler for å stikke kjepper i hjulene., var det slik? Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Cyber Svart 23.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2009 (redigert) Veldig nærmt Ulv 1 Catano har allerede en slik båt, Innlegget er endret av moderator Slettet deler av innlegget. Moderatorenes avgjørelser er endelige og kan ikke påklages. Redigert 23.Februar.2009 av Boywonder (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 23.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2009 (redigert) Cyber er vel selgeren? Redigert 23.Februar.2009 av Seilaren (see edit history) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Cyber Svart 23.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2009 Cyber er ikke selgeren nei..... Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 Synes Catano nå bør legge ut "sin side" av denne saken hvis ikke han ønsker å bli stående med skjegget fullt av postkasser.. Jeg kjenner hverken Catano, Cyber, båten, selgeren eller noen andre deler av saken, men jeg vil gjerne vite hva disse trådene har vært for noe..virker litt merkelig på en enkel sjel som meg... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Blue_Dragon Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 Ja har man sagt A så får man stå for B. Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 *snip*virker litt merkelig på en enkel sjel som meg... enkel jeg også. Helt enig Blue_Dragon, la oss høre B. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
lasmarquezas Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 Stengt. Åpnet. Innlegg slettet. Undring. Denne tråden, som jeg i utgangspunktet ikke var særlig nysgjerrig på, er jo den reneste krimroman. Nå venter jeg i spenning på at Agatha Christies maritime etterfølger samler oss alle i denne virtuelle salongen og redegjør for dette mystiske båtkjøpets sammenhenger og intriger. Austevoll har festet seg på netthinnen, og mistenksomhetens lys blafrer i sur nordvest. Sitér dette innlegget Link to post
Tor313 Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 Synes Catano nå bør legge ut "sin side" av denne saken eg er einig kva skjer med di side av historia Catano ??? Sitér dette innlegget Link to post
Astrix Svart 25.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2009 herregud ka skjer her da,???????????????????? kjerringer har me hima , trenger ikke slik tåkeprat her. frem med historien da Sitér dette innlegget Link to post
Cyber Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Ser ut som Catano har glemt at han startet denne tråden, eller har han bare ikke funnet svaret ????? Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 ja . kansje du da kan opplyse oss litt?????????? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Pelle Parafin Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Han kommer snart nå! Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Vi skal vel innom ett par tråder til først..... "Farlig parkering på båtmessa" "Etterlyser den som tok siste kakestykket på bingoen forige lørdag" og kanskje noen til Lars O. Sitér dette innlegget Link to post
Cyber Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Ha ha ha, utrolig bra Lars O Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Cyber, kan du redegjøre for din rolle i dette? ........og hvorfor står du Cyber med bare ett innlegg på båtplassen, når jeg kan teller åtte i bare denne tråden...... Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 ........og hvorfor står du Cyber med bare ett innlegg på båtplassen, når jeg kan teller åtte i bare denne tråden...... OT teller ikke! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Hafrsfjord Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Ok......ja har ikke denne tråden vandret litt Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 27.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2009 Kan ikke vente lenger nå! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.