Jump to content

Etterlyser båtkjøper fra Austevoll

catano

Recommended Posts

Lars O skrev:
Han skriver at han vil komme tilbake med info..... og så av en eller annen grunn ingen av oss vet - blir han fraværende

Siden han stadig er logget inn på forumet så er han vel ikke fraværende, men velger å innta tilskuerens rolle heller enn å skrive og det i sin egen tråd og etter "løfter" om at vi skal få vite "sannheten" når han finner tiden moden, eller noe sånt!

Hele tråden lukter av møkk og her er det nok flere med en skjult agenda som benytter dette forumet til å få ut dritten så for en gangs skyld så er det helt på sin plass med en :puke: , etter mitt syn!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Mouche skrev:
Siden han stadig er logget inn på forumet så er han vel ikke fraværende

noen mener nok at noen bp medlemmer er ganske fraværende , selv om de til stadighet er innlogget. :-)

som meg i dette tilfellet kansje?

men er ikke enig i at blipp blopp skriver på samme måte som catano....

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Tenker faktisk i samma gata selv 'Fru Charente'

Passet bedre å slette disse cantano-tråden/ene og om denne lokale-private-kranglingen.

Dukker opp nye medlemmer kun pga disse trådene også... i ene å alene bare for å spe på i disse trådene.

Innehaver og ett par andre kandidater kan få en stygg stripe i BP-lakken på toppen av det også.

som 'Mouche' sier her

Mouche skrev:
*snip*

Hele tråden lukter av møkk og her er det nok flere med en skjult agenda som benytter dette forumet til å få ut dritten så for en gangs skyld så er det helt på sin plass med en :puke: , etter mitt syn!

Fru Charente skrev:
Ikke for å bry meg men..... kanskje hele denne tråden burde sperres. Synes ikke vi skal ha slike tråder

Jeg er helt enig, men jeg forsøkte meg på det med manglende hell. Jeg sperret denne tråden ganske tidlig, men det var jo ikke noe lurt. Det satte igang et h.... rabalder. Derfor er den åpen. :rolleyes:

(Sånn er det når man er en vinglepetter... :wink: )

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Stenging av tråder er Sensur, og jeg er for at man skal være tilbakeholden med det.

Så lenge de fleste på forumet forfekter en norsk tradisjon med ytringsfrihet, skal man helst ikke kneble debatten. Slik jeg ser det som sitter på en annen kant av landet og ikke kjenner saken i det hele tatt, har Catano til nå først og fremst gravd en grav til seg selv. Det er fortsatt lov.

Jeg deler forøvrig sysnpunktet om at dette foreløpig er en "ikke-tråd" basert på noen merkelige innspill fra flere som ikke står fram og er ærlige på hvem de er og hvilken agenda de har.

Si hva du har på hjertet mann, og stå for det som en mann !!

Makan til fjortiss-innspirert konspirasjons-oppvigling er det heldigvis sjelden vi ser...

Enzo skrev:
Hva mener de når de i annonsen skriver følgende:

Denne kan ikke sammenlignes med

Saga,Forbina,Windy,Minor,Nidelv,Princess,.....................

De ønsker å liste opp så mange som mulig slik at de som f.eks søker på Windy får opp denne også.

Samtidig tar de sterk avstand fra å sammenlignes med produsenter av kvalitetsbåter.... mulig det ikke er helt tilsiktet, men det er i hvertfall slik jeg leser det :wink:

Honduras skrev:
Samtidig tar de sterk avstand fra å sammenlignes med produsenter av kvalitetsbåter.... mulig det ikke er helt tilsiktet, men det er i hvertfall slik jeg leser det :wink:

Mener du med dette at det ikke er en kvalitetsbåt?Da har kansje Catano noe å fare med likevel,eller?

Stilles det krav til veritas godkjenning til disse båtene,vet du noe om det? :confused:

takker for velkomsten til et par av profilene her :rolleyes: .

joda jeg bor i samme byen som catano, men å påstanden om at jeg er han viser jo bare at det var en innertier som smatt inn i forrige innlegg.

og dette er jo et diskusjonsforum. eller tok jeg litt feil nå?

men siden du cyber er en så opplyst kar.... hva med å fortelle hva som er din rolle oppi dette her??

om du har solg båt til catano eller ikke spiller ikke så stor rolle. men påstandene dine er jo noe over "rekka" så du burde moderere deg en smule.

catano har jo ikke spredd slik møkk som enkelte her gjort.

kjøpsloven er jo grei, har du kjøpt noe som ikke holder mål så har en jo retten på sin side og hvis ikke en er dum så reklamerer du på produktet.

jeg har heldigvis flere fornøyde kunder enn misfornøyde.

registrer jo at det er flere som har for store forventninger til de enkelte produktene som blir solgt i dette landet men det er jo lov å ta saken opp med selger hvis en er misfornøyd. ikke sant..

synes det er veldig synd at det er folk som bruker denne siden til drittslenging om enkeltpersoner. tør dere å vise hvem dere er?? og da stå for påstandene som dere presterer på tastaturet?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...