Cyber Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Jøss så fantasifullt, der dukket det opp en ny profil "blipp blopp" med samme skrivemåte som Catano forøvrig........ Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Han skriver at han vil komme tilbake med info..... og så av en eller annen grunn ingen av oss vet - blir han fraværende Siden han stadig er logget inn på forumet så er han vel ikke fraværende, men velger å innta tilskuerens rolle heller enn å skrive og det i sin egen tråd og etter "løfter" om at vi skal få vite "sannheten" når han finner tiden moden, eller noe sånt! Hele tråden lukter av møkk og her er det nok flere med en skjult agenda som benytter dette forumet til å få ut dritten så for en gangs skyld så er det helt på sin plass med en , etter mitt syn! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
hifo Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Siden han stadig er logget inn på forumet så er han vel ikke fraværende noen mener nok at noen bp medlemmer er ganske fraværende , selv om de til stadighet er innlogget. :-) som meg i dette tilfellet kansje? men er ikke enig i at blipp blopp skriver på samme måte som catano.... Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Fru Charente Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Ikke for å bry meg men..... kanskje hele denne tråden burde sperres. Synes ikke vi skal ha slike tråder Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Tenker faktisk i samma gata selv 'Fru Charente' Passet bedre å slette disse cantano-tråden/ene og om denne lokale-private-kranglingen. Dukker opp nye medlemmer kun pga disse trådene også... i ene å alene bare for å spe på i disse trådene. Innehaver og ett par andre kandidater kan få en stygg stripe i BP-lakken på toppen av det også. som 'Mouche' sier her *snip*Hele tråden lukter av møkk og her er det nok flere med en skjult agenda som benytter dette forumet til å få ut dritten så for en gangs skyld så er det helt på sin plass med en , etter mitt syn! Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Boywonder Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Ikke for å bry meg men..... kanskje hele denne tråden burde sperres. Synes ikke vi skal ha slike tråder Jeg er helt enig, men jeg forsøkte meg på det med manglende hell. Jeg sperret denne tråden ganske tidlig, men det var jo ikke noe lurt. Det satte igang et h.... rabalder. Derfor er den åpen. (Sånn er det når man er en vinglepetter... ) Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Honduras Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Stenging av tråder er Sensur, og jeg er for at man skal være tilbakeholden med det. Så lenge de fleste på forumet forfekter en norsk tradisjon med ytringsfrihet, skal man helst ikke kneble debatten. Slik jeg ser det som sitter på en annen kant av landet og ikke kjenner saken i det hele tatt, har Catano til nå først og fremst gravd en grav til seg selv. Det er fortsatt lov. Jeg deler forøvrig sysnpunktet om at dette foreløpig er en "ikke-tråd" basert på noen merkelige innspill fra flere som ikke står fram og er ærlige på hvem de er og hvilken agenda de har. Si hva du har på hjertet mann, og stå for det som en mann !! Makan til fjortiss-innspirert konspirasjons-oppvigling er det heldigvis sjelden vi ser... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Pelle Parafin Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 (redigert) Det kan hende at enkelte i denne tråden får bakoversveis,bare la den få fortsette,så får vi se. Er det en slik båt det er snakk om? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=14522765 Redigert 6.Mars.2009 av Pelle Parafin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Hva mener de når de i annonsen skriver følgende: Denne kan ikke sammenlignes med Saga,Forbina,Windy,Minor,Nidelv,Princess,Gobbi,Fairline,Sunseeker,Aicon,Atlantis ,Rodman,Marex,Absolute,Sealine,Atlantis,Nord West,Rodman,skorgenes el. Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Finnes der krav om Veritasgodkjenning av slike båter? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=14522765 Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Hva mener de når de i annonsen skriver følgende:Denne kan ikke sammenlignes med Saga,Forbina,Windy,Minor,Nidelv,Princess,..................... De ønsker å liste opp så mange som mulig slik at de som f.eks søker på Windy får opp denne også. Samtidig tar de sterk avstand fra å sammenlignes med produsenter av kvalitetsbåter.... mulig det ikke er helt tilsiktet, men det er i hvertfall slik jeg leser det Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Pelle Parafin Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Samtidig tar de sterk avstand fra å sammenlignes med produsenter av kvalitetsbåter.... mulig det ikke er helt tilsiktet, men det er i hvertfall slik jeg leser det Mener du med dette at det ikke er en kvalitetsbåt?Da har kansje Catano noe å fare med likevel,eller? Stilles det krav til veritas godkjenning til disse båtene,vet du noe om det? Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Ja, det er det det faktisk står. Ser jo egentlig ut som et fornuftig kjøp, men hvike problemer har Cantano? Sitér dette innlegget Link to post
ynroenn Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Synes denne båten så meget flott ut jeg? Hadde ikke sagt nei takk Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Fint båt, men ser noe tung i rompa ut. eller ikke nok motor.. mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
perleporten Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 fins ikke tung i rumpa. Ein super båt Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 hmm ser ut som om denne tråden snart skaffer like mange nye medlemmer som en viss entusiast tråd. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Ingar Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Den skaffer nok ikke nye medlemmer da OT forumet er usynlig for gjester. Takk og pris..... Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Jeg mente nye i hermetegn..... Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Pelle Parafin Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Catano slår nok til en dag,pass dere for hva dere skriver. Sitér dette innlegget Link to post
blipp blopp Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 takker for velkomsten til et par av profilene her . joda jeg bor i samme byen som catano, men å påstanden om at jeg er han viser jo bare at det var en innertier som smatt inn i forrige innlegg. og dette er jo et diskusjonsforum. eller tok jeg litt feil nå? men siden du cyber er en så opplyst kar.... hva med å fortelle hva som er din rolle oppi dette her?? om du har solg båt til catano eller ikke spiller ikke så stor rolle. men påstandene dine er jo noe over "rekka" så du burde moderere deg en smule. catano har jo ikke spredd slik møkk som enkelte her gjort. kjøpsloven er jo grei, har du kjøpt noe som ikke holder mål så har en jo retten på sin side og hvis ikke en er dum så reklamerer du på produktet. jeg har heldigvis flere fornøyde kunder enn misfornøyde. registrer jo at det er flere som har for store forventninger til de enkelte produktene som blir solgt i dette landet men det er jo lov å ta saken opp med selger hvis en er misfornøyd. ikke sant.. synes det er veldig synd at det er folk som bruker denne siden til drittslenging om enkeltpersoner. tør dere å vise hvem dere er?? og da stå for påstandene som dere presterer på tastaturet? Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Dette blir jo bare mer og mer underholdene... Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
blipp blopp Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 enig med deg.. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 KELNEEER... Popcorn takk! ;) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.