Jump to content

Etterlyser båtkjøper fra Austevoll

catano

Recommended Posts

Prinsippfasthet er en egenskap jeg verdsetter høyt, evnen til å endre mening likeså, ikke lett dette her! :lol: Det eneste du vel kan være sikker på Boywonder er kjeft uansett hvilket valg du treffer, slik er en moderators skjebne og lønnen får du i himmelen, den røde hvor enn den er! :tongue:

Fant fort utav at det jo var katastrofe å stenge denne tråden, så det var like greit å åpne den. :lol: Når det kommer til kjeft, så har du helt rett. Men sånn er det jo bare. Kanskje det er den masochistiske siden min som gjør at det ikke biter så på meg. :lol:

Og den røde himmelen, jo den lever vi vel i nå? Eller var den rødgrønn? :tongue::lol:

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Hei.

Til alle som er nyskjerrige kommer saken frem, men ikke enå.

Jeg har funnet kjøper og det kan sies de IKKE kom til å kjøpe båten.

Gi dere tid så skal jeg forklasre resten senere.

mvh

Catano

Nå har det seg slik catano at den du søkte valgte å kjøpe båten, selv om du har gjort mye rart for å prøve å ødelegge det salget...... :flag:

Synes Catano nå bør legge ut "sin side" av denne saken hvis ikke han ønsker å bli stående med skjegget fullt av postkasser..

Jeg kjenner hverken Catano, Cyber, båten, selgeren eller noen andre deler av saken, men jeg vil gjerne vite hva disse trådene har vært for noe..virker litt merkelig på en enkel sjel som meg...

Stengt.

Åpnet.

Innlegg slettet.

Undring.

Denne tråden, som jeg i utgangspunktet ikke var særlig nysgjerrig på, er jo den reneste krimroman. Nå venter jeg i spenning på at Agatha Christies maritime etterfølger samler oss alle i denne virtuelle salongen og redegjør for dette mystiske båtkjøpets sammenhenger og intriger. Austevoll har festet seg på netthinnen, og mistenksomhetens lys blafrer i sur nordvest.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...