Jump to content

Tregt på finn.no enda gitt..


Ulv I

Recommended Posts

Det går tregt på finn.no gitt, enda sola her i sør begynner å titte frem..

Men nå håper jeg at snøen forsvinner, så har folk lyst til på båt igjen.. :)

 

Her er info om min annonse:

Opprettet: 03.12.2008 09:28

Endret: 26.02.2009 12:03

 

FINN har sendt annonsen til 49 e-postmottakere

Annonsen er vist 2927 ganger

14 FINN-brukere har lagret denne annonsen i sine lister

Din ekstraprofilering i annonsegalleriet på forside er vist 143590 ganger

Din ekstraprofilering i annonsegalleriet på resultatside er vist 110554 ganger

 

En kjøper som trakk seg, 2 som ikke har gitt lyd fra seg etter at jeg nevnte at en hadde sagt ja, men at de måtte høre igjen litt senere for å høre om salget gikk greit.

 

Venter fortsatt på at den rette skal ringe :) :drink: (ps, det er vann)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

 

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Link to post
Share on other sites

Jeg gav rett og slett bare opp å selge Sirius. Dermed ble det masse oppgraderinger, mye fra Hjertmans og Poste restante i Strømstad.

Det var svært lite respons for en 31' seilbåt midt under finanskrisa og det blir neppe bedre i utover våren, derfor beholder vi Sirius noen år til.

På bilfronten er det andreledes, la ut en gammel bil for 12k og da fosset det inn med telefoner! Solgt samme kveld.

 

 

Jeg tror mange gjør som meg, beholder den båten de har. Det var ikke kø av kontraktskrivende kjøpere på messene hverken i London eller Göteborg (sikkert ikke i Lillestrøm heller).

Men det var lang kø for å komme ombord i Regina 40 of Vindö, men så mye penger kjenner jeg ikke engang noen som har, men den var vakker!

 

 

Ole

Ole
S/Y Algol

Link to post
Share on other sites

hmm. har 6 seriøse kjøpere på denne Galeon 330 med 2 volvo D4 260 DPH til høystbydene over 1,3 mill ,så kan ikke klage på interessen

 

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16315699

 

Men på meste annet er det en del stillere ja, men tar vel seg opp , men folk trur at fordi det er krise for 4 prosent av befolkningen så kan de komme med stupide bud på allerede lavt prisede båter, det er irriterende.

Redigert av Mr. Import (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hvorfor riste på hodet eller irritere seg over at noen priser båtene sine høyere enn andre, eller bare reduserer prisen marginalt i løpet av et par år?? er vel ingen som har noe med det å gjøre!

Selv hadde jeg båten ute for 995', satte den ned til 895' i høst men etter det har det ramla inn bud etter bud på helt nede i 300' så nå har jeg satt den opp igjen :crazy: .

 

Så nå er det sikkert mange som tenker "for en idiot - han får jo aldri solgt", men hva så? er da min båt.


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Skjønner ikke helt hva som ønskes formidlet i innlegg # 12. Hvis en legger båten sin ut for salg går jeg ut i fra at intensjonen er å selge. Folk flest er prisbeviste og ønsker i utgangspunktet ikke å betale mer enn ha som er nødvendig. Tilbud og etterspørsel er også utslagsgivende for sluttpris. Båter som er riktig priset blir solgt først.

Link to post
Share on other sites

Skjønner ikke helt hva som ønskes formidlet i innlegg # 12.

Det jeg mener er det jeg skrev, hvorfor irritere seg over hva andre annonserer båten sin for? Om noen synes det er for høy pris så ser de vel på en annen da. Og ikke alle annonserer båten sin for å selge den uansett pris - personlig selger jeg hvis jeg får det jeg vil ha for den. i motsatt fall har jeg en herlig båt noen år til.

Redigert av Kingsea (see edit history)


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Jeg vet om flere som alltid har båten annonsert på Finn til en nokså høy pris. De selger hvis de får et skikkelig bud, hvis ikke bruker de båten og koser seg med den. Når de endelig får solg, så gjør de det de kan for å få tak i en ny, lang mer fornuftig priset båt. De har vel en idé om at de tjener penger på å holde på sånn.

If you think you kan walk on water then you will sink very quickly

Link to post
Share on other sites

Ok, og her har jeg lagt i ca 50.000,- i utstyr og stæsj, og arbeidstimer osv.. så 200k er altså ikke så ille gærn pris da nei.

Godt det ikke er yamaha motor, puh.. slipper disse hærsens tyverier osv.. og spesielt siden Evinrude er minst like gode som Yamaha. ;)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

 

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Link to post
Share on other sites

hmm. har 6 seriøse kjøpere på denne Galeon 330 med 2 volvo D4 260 DPH til høystbydene over 1,3 mill ,så kan ikke klage på interessen

 

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16315699

Men da kunne du jo ha solgt den. Forøvrig er jeg enig i at det virker som et veldig godt kjøp, kunne godt ha tenkt meg en slik selv til den prisen, men orker ikke tenke på salg nå, samt at jeg helts vil opp noen fot.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...