Rångepådl Startet 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2009 Jeg skal kjøpe Bluechart g2 Vision kartbrikke til min Garmin plotter. Vil ikke handle nå om det kommer ny oppdatering i neste måned for å si det sånn. Noen som veit når neste oppdaterte brikke kommer? (Tenkte jeg skulle kjøpe den som heter large og dekker hele sør-norge) Sitér dette innlegget Link to post
Atle Mørk Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Snakket med Per Anders Dalåsen hos Belanor han sa i løpet av april . Sitér dette innlegget Link to post
Håskjer Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Jeg ba om oppgradering av mine g2 Vision kart for en uke siden. Dette er svaret jeg fikk fra Belanor: "Anbefaler å vente til april 09. Da vil det bli sømløse kart +++" Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 hvor mye koster en slik oppdatering da? Sitér dette innlegget Link to post
Rångepådl Svart 1.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 hvor mye koster en slik oppdatering da? Oppgradering veit jeg ikke, men priser på ny brikke hos Malfix.no: BlueChart sjøkart G2 Regular Small kr 1750 BlueChart sjøkart G2 Large brikker kr 2290 BlueChart G2 Vision Regular Small kr 2450 BlueChart G2 Vision Large kr 3100 Sitér dette innlegget Link to post
elvira Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 Jeg skal kjøpe Bluechart g2 Vision kartbrikke til min Garmin plotter. Vil ikke handle nå om det kommer ny oppdatering i neste måned for å si det sånn. Noen som veit når neste oppdaterte brikke kommer? (Tenkte jeg skulle kjøpe den som heter large og dekker hele sør-norge) Jeg har en sånn brikke, meget bra. Det lønner seg å kjøpe large. Sitér dette innlegget Link to post
Håskjer Svart 1.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2009 hvor mye koster en slik oppdatering da? Oppgraderingen koster 40% av gjeldende listepris på ny brikke for det aktuelle dekningsområdet. Sitér dette innlegget Link to post
Rångepådl Svart 19.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2009 (redigert) Noen som har fått den siste utgaven av Bluechart G2 Vision nå? Redigert 19.April.2009 av Aurora Boralis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Djupevågen Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Kjøpte BlueChart G2 vision til meg selv til jul, og den brikken har dato "juli 08"...... Så da må vel jeg oppgradere før jeg fikk tatt den i bruk. Hvordan oppdaterer man disse brikkene ? Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 *snip*Hvordan oppdaterer man disse brikkene ? Sender de inn, eller evt en forhandler gjør det. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Øyvind Kvammen Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Å hva koster evt noe sånt?! Sitér dette innlegget Link to post
Seacrest Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Har du brikke,mener jeg det er 60% av full pris.. Mvh Rune Sitér dette innlegget Link to post
Øyvind Kvammen Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 rimelig.... Sitér dette innlegget Link to post
Djupevågen Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Jeg forstår jo at den siste oppdateringen er den beste, men forandrer de seg mye disse kartene ved en oppdatering, eller gjøres det for å tjene penger ? Sitér dette innlegget Link to post
Rångepådl Svart 11.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Er det forsatt juli 2008 som er siste versjon av Bluechart g2 Vision? (2009 utgaven ble jo tilbakekalt) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.