Honduras Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Har en tass i Eliasklubben jeg også. Vi får holde øye med posten i dagene fremover. Da blir det enda en å "drasse" på ... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Escada Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Det blir tur til Lillestrøm for Escada folket.Som noen skriver her ,det er liksom punktum på vinteren. Kaffi, hamburger og kansje en ...ja jeg gleder meg Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Yepp, punktum på vinteren og "vårens vakreste eventyr"! Selvfølgelig blir det messebesøk. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
SandAnker Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Skal jeg også, men ikke hvilken dag enda, bestillte et abonement fra båtmagasinet og fikk 2 biletter... men har ikke fått noe blad enda da Sitér dette innlegget Link to post
Lina III Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Ser at flere tror det blir færre besøkende på messa i år, men hva med utstillerne? Er det flere av båtprodusentene som tradisjonelt har vært med som svikter i år? Jeg leser i en annonse i siste båtmagasinet at Skilsø ikke deltar denne gang. Er det noen som vet noe om det er flere som takker nei i år? Sitér dette innlegget Link to post
ole-2 Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Ser ut som om de fleste seilbåtimportørene satser alternativt. Lunde Båt har egen messe og det samme har forhandlerne i Son.... Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 (redigert) Her er årets utstillerloversikt. Redigert 9.Mars.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 9.Mars.2009 Del på Facebook Svart 9.Mars.2009 Er det noen som vet noe om det er flere som takker nei i år? Sagaboats fant ut at det ble for kostbart å stille ut den nye Saga 385, så de kommer kun med Saga 315. Saga 385 kan imidlertid beskues hos SJØBERG BÅT AS på Nesbru hele denne måneden. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.