Jump to content

Sjøen for Alle - på tilbud...


Buffalo

Recommended Posts

Yepp, punktum på vinteren og "vårens vakreste eventyr"! Selvfølgelig blir det messebesøk.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Ser at flere tror det blir færre besøkende på messa i år, men hva med utstillerne? Er det flere av båtprodusentene som tradisjonelt har vært med som svikter i år? Jeg leser i en annonse i siste båtmagasinet at Skilsø ikke deltar denne gang. Er det noen som vet noe om det er flere som takker nei i år?

Link to post
Share on other sites

Er det noen som vet noe om det er flere som takker nei i år?

Sagaboats fant ut at det ble for kostbart å stille ut den nye Saga 385, så de kommer kun med Saga 315. Saga 385 kan imidlertid beskues hos SJØBERG BÅT AS på Nesbru hele denne måneden.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...