Jump to content

Scand Formel 2100 / GTO. Spesifikasjoner?


Scand Formel

Recommended Posts

Hei alle Båtfolk......... :flag:

Jeg er ny her på forumet, men har allerede hatt mang en hyggelig stund her inne...

Båtsesongen nærmer seg, og jeg kjenner det begynner å krible i armer og bein :yesnod:

Jeg har da en båt, en Scand Formel, 21 fot, 89 mod som jeg søker litt informasjon om.... vekt, antall passasjerer, max HK osv..... dette er da for modellen med utenbordsmotor, da denne båten kom med både utenbords og innenbordsmotor... Eventuellt et tips om hvem jeg kan høre med for slik info.....

Så vidt jeg vet er vel Scand Boats konkurs (igjen?), så der nytter det vel ikke å få noe info....

Takker for alle tips :seeya:

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...

Kult med en som har samme båt som meg og ca samme motorstyrke. :smiley:

Den har jo hatt fryktelig mange navn opp igjennom. Scand formel, clipper 2100, sunwind 21, Blue sea, sollux 2100 og flere. Min er en 97mod. Solgt som halvferdig bygg og ferdigstilt av en privatmann.

Tror forma nå er solgt til en i Italia. Det sa de på sollux ihvetfall.

Max hk på den skal være 300. Jeg kan få trøkt inn 7pers i min. Har buesofa. Tipper den er godkjent for 5, men vet ikke det for sikkert.

Lykke til med riggingen av din båt. Holder jo på med det samme selv. Stabilitet.

Redigert av Double Weber (see edit history)

Lykkelig Dracoeier ^_^

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...