Jump to content

T - skjorter

Jensen_fra_Vest

Recommended Posts

Flott initiativ dere har satt igang her. Dillerinnen og jeg skal selvsagt ha et par stykker hver oss. Bare tenkte jeg skulle minne om at det ligger en høyoppløselig versjon av vimpelen på vimpelsiden på medlemsområdet. Før eller siden blir det ofte tema i forbindelse med trykking hva som finnes av utgangspunkt for det som skal trykkes.

Nå har jeg fått en pris!

Da har jeg tatt utgangspunkt i og bruke vimpelen som trykksak.

Størrelse på trykket har det ikke vært noen diskusjon om, men regner med at det blir en passelig størrelse, Dette har trykkeriet greie på!

Skjorten som er valgt er en Tracker tennis skjorte. Kulørt! (mange farger)

Det er en engangs sum for film. 499+mva. Vet ikke om den skal bakes i pris første gang?

Hvor mye blir porto på tro. Hvis jeg sier 1kg. så er det 12 kroner.

Royality 10,00,-?

Totalt 220,-  (dette gjelder for forskuddsbetaling ink.avgifter) Er dette for snilt?

Hvis det skulle bli noe av dette så gjelder i såfall bindende kjøp med forskuddsbetaling. :cryin:

Eksempel på skjorte.

Bilde

Regner med at du mener 100 gr.

Sjekket noen skjorter jeg har her. Det er T-skjorte i god kvalitet, veier 200 gr.

Porto bør nok regnes minst t.o.m 350 gr. 24 kr.

Neste blir da 1 kg og 55 kr.

Stemmer! Fingra er ikke like stødig på tastaturet bestandig.  Hue er heller ikke like stødig bestandig. :cryin:

Men uansett bør det betales på forskudd. Oppkrav koster jo noen kroner det og.

Men uansett bør det betales på forskudd. Oppkrav koster jo noen kroner det og.

Forskudd bør det være så ingen brenner  :cryin: fingrene.

Enkle luftposer som ikke veier mye og da burde det holde med 350 gr. og 24 kr.

:wink:Greier du 20 stk utsendelser på en gang og bruker B-post så går det 4 kroner ekstra til fondet i gevinst :nonod:

Unnskyld, men jobber med økonomi :lol:

Nå husker jeg ikke priser i farta men hvis man kjører en serie på 50 stk bør man komme ned i pris. Husk at skjorte med krave koster litt mer. Kvalitet har jo også noe og si. :yesnod:

Og så bør det være trykk og ikke sånn påstryknings greie. :yesnod:

Her burde det være mulig og komme ned i en pris på 100-150 kr skulle jeg tro. :yesnod:

Kan hende man kan bestille 100 også. Skulle tro de fleste bestilte seg et par skjorter.

Kan undersøke litt idag når jeg alikevel skal til byen.

Hva kan man tenke seg da? Liten vimpel på brystet og stor på ryggen. Eller bare en foran eller bak?

Størrelser? L og XL

Hei

Liten logo på brystet holder for meg.

mvh

giver

mange vask og skift i løpet av sommeren. :yesnod:

Hei!

Mange vask? En T-skjorte må vel ikke vaskes til stadighet? En sommerferie er jo bare 3-4 uker. Det heter jo: "Ekte båtfolk dør ikke, de bare lukter slik!" Og det uttrykket må vel kunne brukes for en ekte baatplassen.no T-skjorte også?  :yesnod:  :wink:  :yesnod:

Lars H.  :wink::flag: :flag:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

• 4 måneder senere...

:wink: To XL t-skjorter i postkassa i dag :flag:

Men de må være små i nummerene. XL har alltid vært stort nok, men nå var det ikke mer enn det såvidt måtte være. Kunne tydeligvis hatt XXL. Jeg har nok ikke lagt på meg så mye i det siste.

Men utover det så var skjortene veldig fine. Takk til alle som har stått på for å få dette gjennomført :cheers:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...