Elmer Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Ser ut som jeg for første gang har klart å sette inn et bilde!! Bedre sent enn aldri. En fantastisk koselig plass tatt tidlig i de to ukene det var pent vær i sommer! Noen som kjenner igjen plassen? Sitér dette innlegget Link to post
PR Fender Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 hei! Den var vrien elmer, har du noen hint Sitér dette innlegget Link to post
grønningen Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 savner sommeren når en ser slike bilder . Sitér dette innlegget Gir max og auke itte kvart Link to post
spigney Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Bilde av båt jeg så i sommer. Sjarmerende skute syntes jeg. Mvh Spigney Sitér dette innlegget Link to post
-stig- Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 lå ikke den der veeeldig dypt i sjøen? Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 jeg tror heller det er litt høyvann.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Kjetil1 Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 (redigert) Høyt og tydelig stønnet han ÅÅÅH, mens han klasket en flat hånd i pannen og slengte hodet bakover og himlet med øynene. Det var lenge siden han hadde lest en så "tørr" vits om vann ... Kjetil S Redigert 10.Desember.2009 av Kjetil1 (see edit history) Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
-stig- Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 hehehe, knall :) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 (redigert) Hver sommer kommer denne flotte motorseileren glidene inn i Sandspollen. De legger seg helt inne på grunna og eieren jumper ut i og skrubber bunnen rundt båten. Jeg tror det er samme motorseileren som siste nummer av Båtmagasinet presenter så fint. Båten er hjemmehørende i Nærsnes. Et sikkert sommertegn. Redigert 10.Desember.2009 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
hifo Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 jeg er nok gjennomført tørrhumoristisk dessverre , totalt blottet for "vanlige" vitser og koffert humor... Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Elmer Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 hei! Den var vrien elmer, har du noen hint Første hint: Ikke så langt fra lyngør, men tror det ligger i Tvedestrand kommune. savner sommeren når en ser slike bilder . Bringer frem gode minner, helt klart. På lørdag er vi to familier som skal mimre tilbake til båtferien med hyggelig lag, godt i koppen og MASSE bilder fra årets sommer på sjøen. Alltid et høydepunkt på høsten. PS! Om 11 dager snur sola! Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 Dere ser vel hvor dette er også det er tatt en tidlig Oktobermorgen Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 Et bilde jeg tok med mobilen i dag ...syntes det ble rimelig bra kjørte tross alt i 80 km Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
mingebretsen Svart 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 Et utrolig bra bilde Laluna! Sitér dette innlegget Link to post
Enjoy Svart 11.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 Ser ut som jeg for første gang har klart å sette inn et bilde!! Bedre sent enn aldri. En fantastisk koselig plass tatt tidlig i de to ukene det var pent vær i sommer! Noen som kjenner igjen plassen? Ja dette er rett utenfor Risør. og først trodde jeg det var min gamle båt jeg så, men det var det ikke. (solgt til Brevik i 2006) Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 12.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2009 (redigert) Ja dette er rett utenfor Risør. og først trodde jeg det var min gamle båt jeg så, men det var det ikke. (solgt til Brevik i 2006) Hei, Enjoy. Først til stedet. Det er ikke rett utenfor Risør-du må litt lenger ned. Husker jeg riktig heter det Ytre Sandøy. Så til båten. Vi kjøpte vår Master nesten samtidig med de som kjøpte deres båt, og vår er svært lik den dere solgte. De som kjøpte båten deres er svært gode venner av oss, og vi reiser alltid på båtferier sammen. Gamlebåten deres ligger bak oss i bildet, men her ser du bilde av den fra samme ferietur. Beklager dårlig bildekvalitet. Sen kveld - enkelt kamera. Redigert 12.Desember.2009 av Elmer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 12.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2009 Kanal ferie for noen år sia ,kansje det blir en tur igjen til sommer'n . Ikke mye båt å mas oppover i kanalen ,så vil man ha en rolig ferie så er ikke det så dumt å reise på kanalferie . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Enjoy Svart 10.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2010 (redigert) Hei, Enjoy. Først til stedet. Det er ikke rett utenfor Risør-du må litt lenger ned. Husker jeg riktig heter det Ytre Sandøy. Så til båten. Vi kjøpte vår Master nesten samtidig med de som kjøpte deres båt, og vår er svært lik den dere solgte. De som kjøpte båten deres er svært gode venner av oss, og vi reiser alltid på båtferier sammen. Gamlebåten deres ligger bak oss i bildet, men her ser du bilde av den fra samme ferietur. Beklager dårlig bildekvalitet. Sen kveld - enkelt kamera. se her ja, der har vi "Enjoy 1" Vi møtes nok på skjæra en gang. Redigert 10.Januar.2010 av Enjoy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 18.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 (redigert) Nordhavn kommer med en planende versjon til våren. Princess har hjulpet til med ombygningen av skroget til planende form. De sier at den skal være snill på hekkbølgen. http://www.trawlersandtrawlering.com/ Redigert 18.Januar.2010 av Skipper Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 24.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2010 Overvåkingspolitiet mistenker Ku Klux Klan for å ha infiltrert storbåt-miljøet. (Bilde lånt fra finn.no) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
enter4u Svart 24.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2010 Her kommer jeg flyende i utrolige 12 knop Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 24.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2010 Hmm, den såg litt nervøs ut. Lite vann under hekken Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
enter4u Svart 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Den er faktisk stødig Men så har jeg en stor flaps da Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Søkte litt på google, og fant en del morsome bilder Klar til og bunnsmøres Har den feite runde kokken gått frem i bauen? Han her hadde nok ballastrekk resten av den sommer ferien Ganske enig med dette bilde. Kan du ikke manuvrere en båt. Lær deg det, eller kom deg på land Mvh Martin Sandtorv Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 hehe å så gøy vi har det å den seilbåten kan umulig være en Bavaria Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.