Jump to content

Dagens bilde


Skipper Worse

Recommended Posts

stemning_i_sandspollen.jpg

Hver sommer kommer denne flotte motorseileren glidene inn i Sandspollen. De legger seg helt inne på grunna og eieren jumper ut i og skrubber bunnen rundt båten. Jeg tror det er samme motorseileren som siste nummer av Båtmagasinet presenter så fint. Båten er hjemmehørende i Nærsnes. Et sikkert sommertegn.

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

hei!

 

Den var vrien elmer, har du noen hint :flag:

 

Første hint: Ikke så langt fra lyngør, men tror det ligger i Tvedestrand kommune.

 

savner sommeren når en ser slike bilder :smiley: .

 

Bringer frem gode minner, helt klart. På lørdag er vi to familier som skal mimre tilbake til båtferien med hyggelig lag, godt i koppen og MASSE bilder fra årets sommer på sjøen. Alltid et høydepunkt på høsten. :yesnod:

PS! Om 11 dager snur sola! :cheers:

Link to post
Share on other sites

Ser ut som jeg for første gang har klart å sette inn et bilde!! :cheers: Bedre sent enn aldri. :lol:

 

baatferien_09_085.jpg

 

En fantastisk koselig plass tatt tidlig i de to ukene det var pent vær i sommer!

Noen som kjenner igjen plassen?

 

Ja dette er rett utenfor Risør. og først trodde jeg det var min gamle båt jeg så, men det var det ikke. (solgt til Brevik i 2006)

Link to post
Share on other sites

Ja dette er rett utenfor Risør. og først trodde jeg det var min gamle båt jeg så, men det var det ikke. (solgt til Brevik i 2006)

 

Hei, Enjoy. Først til stedet. Det er ikke rett utenfor Risør-du må litt lenger ned. Husker jeg riktig heter det Ytre Sandøy. Så til båten. Vi kjøpte vår Master nesten samtidig med de som kjøpte deres båt, og vår er svært lik den dere solgte. De som kjøpte båten deres er svært gode venner av oss, og vi reiser alltid på båtferier sammen. Gamlebåten deres ligger bak oss i bildet, men her ser du bilde av den fra samme ferietur.

 

baatferien_09_040.jpg

 

 

Beklager dårlig bildekvalitet. Sen kveld - enkelt kamera.

Redigert av Elmer (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Kanal ferie for noen år sia ,kansje det blir en tur igjen til sommer'n . Ikke mye båt å mas oppover i kanalen ,så vil man ha en rolig ferie så er ikke det så dumt å reise på kanalferie .

616.jpg

 

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

  • 5 uker senere...
Hei, Enjoy. Først til stedet. Det er ikke rett utenfor Risør-du må litt lenger ned. Husker jeg riktig heter det Ytre Sandøy. Så til båten. Vi kjøpte vår Master nesten samtidig med de som kjøpte deres båt, og vår er svært lik den dere solgte. De som kjøpte båten deres er svært gode venner av oss, og vi reiser alltid på båtferier sammen. Gamlebåten deres ligger bak oss i bildet, men her ser du bilde av den fra samme ferietur.

 

baatferien_09_040.jpg

 

 

Beklager dårlig bildekvalitet. Sen kveld - enkelt kamera.

:yesnod::smiley: se her ja, der har vi "Enjoy 1" Vi møtes nok på skjæra en gang.

Redigert av Enjoy (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Nordhavn kommer med en planende versjon til våren. Princess har hjulpet til med ombygningen av skroget til planende form. De sier at den skal være snill på hekkbølgen.

 

pxl3unomasingalea.jpeg

 

http://www.trawlersandtrawlering.com/

Redigert av Skipper Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Søkte litt på google, og fant en del morsome bilder :giggle:

 

yo_dawg_fail_boat.jpg

 

Klar til og bunnsmøres :lol:

fail-boat.jpg

 

Har den feite runde kokken gått frem i bauen? :giggle:

fail-boat-showingsailboat.jpg

 

Han her hadde nok ballastrekk resten av den sommer ferien :giggle:

boat-wegie-fail.jpg

 

Ganske enig med dette bilde. Kan du ikke manuvrere en båt. Lær deg det, eller kom deg på land :lol:

BoatMOT-fail.gif

 

Mvh

Martin Sandtorv :cool:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...