Frode R Startet 19.April.2009 Del på Facebook Startet 19.April.2009 (redigert) hallo kjøpte en sjømann 22 sommeren 2008, og tenkte å bruke litt av høsten til å pusse en plate her og skifte en hengsel der!!....meeeeeeeeen det tok helt av, og jeg endte opp med å rive ut hele innredningen og bygge nytt. rengner med å være ferdig om en måned platene som brukes er 18 og 15 mm bjørkefineer her er noen bilder av prosessen mye hodekløing juksenater beising og lakking av plater montering av skott porta potti disse platene skal også beises/lakkes. kun dørken som skal være lys to be continued.......... Redigert 19.April.2009 av Frode R (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Kjempebra jobb!!! Hvilket materiale har du brukt til dørk og skottvegger? Post masse bilder! Sitér dette innlegget Link to post
Steinsvigen Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Flott arbeid misunner deg arb-lokalet ser ut til å være varmt og godt der .. Sitér dette innlegget http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
Frode R Svart 27.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2009 et par nye bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 28.April.2009 Del på Facebook Svart 28.April.2009 Du er ikke snau te å gyve te du Kjempe artig å se, og legg ut masse bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Frode R Svart 28.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2009 hehe, ja jeg prøver da litt.. første gang jeg gjør en slik jobb også. Sitér dette innlegget Link to post
Frode R Svart 6.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2009 her er noen nye bilder. har lakket og beiset litt, maskeringstapen sitter på enda.... har også lagt skrogisolasjon i kabinen 10mm k-flex her er jeg nesten ferdig med det som skal bli motorkasselokket. Sitér dette innlegget Link to post
Anoden Svart 6.Mai.2009 Del på Facebook Svart 6.Mai.2009 Oi! Lækkert Sitér dette innlegget Reling: Kanten på båten; den siste kontakten man har med båten før man ramler over bord. Link to post
sjømann _22 Svart 20.Juni.2009 Del på Facebook Svart 20.Juni.2009 hei må få ut flere bilder snart. skal gjøre det samme med min. fint å få noen gode tips. blir virkelig bra da Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 20.Juni.2009 Del på Facebook Svart 20.Juni.2009 Så veldig fint ut!, foresten, å har du brukt på treværket inni båten? Type beis og olje? Sitér dette innlegget Link to post
JRhansen Svart 1.Juli.2009 Del på Facebook Svart 1.Juli.2009 Hvordan er dette gjort ?? Bare med olje og lakk eller ?? Ble utrolig bra Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/index.php/topic/56112-prosjekt-myra-21/ Link to post
JRhansen Svart 8.Juli.2009 Del på Facebook Svart 8.Juli.2009 . Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/index.php/topic/56112-prosjekt-myra-21/ Link to post
Wasco Svart 8.Juli.2009 Del på Facebook Svart 8.Juli.2009 Kjempeflott jobb....imponerende... Ser ut som om du har brukt samme type beis som jeg har brukt på innredningen i styrhuset mitt. Er veldig spent på å få vite om du har noen nermere neskrivelse av hvordan du laget lokket til motorkassa. Er det ekte intersia, eller har du malt det på? Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
EivindOla Svart 9.September.2009 Del på Facebook Svart 9.September.2009 Hvordan går det med jobben? Vil gjerne ha flere bilder! Har mulighet til å "overta" en gammel Sjømann22 som trenger samme oppussinga som denne, så dette liker jeg å se! Usikker på om jeg skal prøve meg som båteier, eller om det blir i meste laget jobb.. Har mange (alt for mange) hobbyer fra før av, men det frister veldig med båt! Har fått meg en liten familie så denne type båt er jo perfekt! Stå på og post bilder! Sitér dette innlegget Link to post
EivindOla Svart 9.September.2009 Del på Facebook Svart 9.September.2009 Må du beise og lakke før du monterer, eller holder det å gjøre det etterpå? Tenker på fuktproblemer o.l. Sitér dette innlegget Link to post
grønningen Svart 21.September.2009 Del på Facebook Svart 21.September.2009 flott arbeid. er du ferdig med den, hadde vært kjekt med noen flere bilder:) Sitér dette innlegget Gir max og auke itte kvart Link to post
Gurba Svart 19.Januar.2010 Del på Facebook Svart 19.Januar.2010 Har du noen bilder ? Sitér dette innlegget Link to post
Frode R Svart 17.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 her kommer det noen flere bilder, beklager at jeg ikke har oppdatert tråden på en stund under dekk med den ene skipshunden baki med den andre skipshunden. Bord fra biltema med ekstra feste foran i kabinen. kapteinen kokka det er forøvrig en vask under førerstolen. planer for sesongen er autopilot og vinduer på siden av kalesjen Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 17.Mars.2010 Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 sinnsykt godt jobba har selv en sjømann 22 du kan få gjøre det samme med Sitér dette innlegget Link to post
pam Svart 17.Mars.2010 Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 Fantastisk job og meget arbejde du har lagt i den, dejligt at se - er jo blevet kæmpe fin og klar til mange år på søen igen. Sitér dette innlegget Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere projekter Projekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. ;) skilsoyachts på facebook Link to post
:båt1 Svart 17.Mars.2010 Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 jeg hadde også Sjømann intil for 4 dager siden Sitér dette innlegget Link to post
Frode R Svart 23.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 det kommer flere bilder etterhvert. akkurat nå ser den slik ut. så det blir nok en stund til Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 (redigert) På lokket over motorkassa. Har du tegnet/beiset og så lakkert? Veldig flott arbeide alt sammen. Redigert 23.Mars.2010 av Pathfinder (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frode R Svart 23.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 motorlokket er tegnet beiset, malt og lakkert. gulvet er juksenater i finer Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Blei lekkert lell. Lykke til videre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.