woodss Startet 20.April.2009 Del på Facebook Startet 20.April.2009 Hei! Jeg er nybegynner og lurer på om jeg skal ha på bunnstoff på min rib ? Det er en avon rover rib 340 med styrekonsoll. Båten er en 2003 modell. Håper på svar ettersom jeg aldri har vært borti RIB før. På forhånd, takk! Mathias Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 20.April.2009 Del på Facebook Svart 20.April.2009 Trenger ikke det om du tar den opp for hver gang den har vært brukt. Men ligger den permanent på vannet så bør den bunnsmøres Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
woodss Svart 20.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2009 Den tas ikke opp for hver gang den brukes. Den ligger en halvdel av sesongen på Mjøsa og en på drammensfjorden. Og den ligger på vannet hele sesongen. Mathias Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 20.April.2009 Del på Facebook Svart 20.April.2009 Er ikke VC 17 benyttet en del på gummibåter og Rib ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.