Wasco Startet 4.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2009 (redigert) Det har vært noen tråder her på BP om teknikken med å lage slike "nedfelte" tre/teak arbeider. Men hva heter denne teknikken, og er det noen som kan hjelpe meg med å finne igjen den eller de trådene hvor denne type trearbeide blir omtalt? Redigert 4.Juni.2009 av Wasco (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Herman Svart 4.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2009 Er det "intarsia" du mener? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Wasco Svart 4.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2009 Det stemmer...der har du rette sorten... Så var det bare å finne igjen trådene som omhandler dette Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
M/S Bastard Svart 4.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2009 Søk på kompassrose, så tipper jeg du finner tråder om dette. Hvis jeg ikke misforstod nå , da? Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 4.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2009 Neida, du har ikke missforstått...det er akkurat dette jeg er på jakt etter Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
osa Svart 5.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 Gammel tråd om emnet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.