Jump to content

Finnes det båtfolk som IKKE drikker kaffe?

Wasco

Recommended Posts

En liten filosofisk tanke en stille søndags morgen.

Det snakkes og diskuteres en del omkring båt og alkohol...og la det være med det.

Men det jeg lurer på er - finnes det båt solk som IKKE drikker kaffe?

Har enda til gode å treffe båtfolk som ikke liker og setter til livs en del svart kaffe.

Men nå er jo jeg mest kjent i trebåtmiljøet, og det består ofte av litt godt voksne, garva mannfolk...og i disse miljøene er svart kaffe og Rød Mikstur 3 like viktig som luft og vann.... :yesnod:

Men er det noen av dere båtfolk som absolutt IKKE drikker kaffe???

Ja, ja Penny...den ungdommen, den ungdommen... :giggle:

Er det rart det blir krig i verden sier jeg, når ungdommen støtter opp om den den ultrareaksjonære, kulturimprelistiske, strukturfacistiske, helmanipulerende, kapitalistdiktatoriske samfunnsmaskeneriet USA ved å drikke COLA!!!

Hvor skal dette ende... I rest my case :wflag:

Redigert av Wasco (see edit history)
En liten filosofisk tanke en stille søndags morgen.

Men er det noen båtfolk som absolutt IKKE drikker kaffe???

Ja jeg kjenner EN.

Selv drikker jeg en kanne eller to i løpet av dagen.

Morgen stund uten kaffe?? Må være en veldig dårlig start på dagen.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Jeg har til og med hørt om de som drikker "danserinnepiss", også kalt "te"! :headbang:

Lars H.

Jo da, vi finnes vi som drikker danserinnepiss, eller hva dere nå ønsker å kalle det :giggle: Rederen tømmer i seg stor mengder med sotvann, men jeg holder meg til Twinings Earl Grey når vi er på sjøen. Tror egentlig ikke det forringer min båtglede i det hele tatt. Jeg koser meg sikkert like mye som han som sitter ved siden av meg med svartkaffe i sin kopp.

Ha en fortreffelig dag på sjøen med eller uten kaffe :sailing:

Mvh

Ella

Redigert av mor Amica (see edit history)

"Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)
Amicas blogg
Jøa kystlag

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...