Wasco Startet 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 7.Juni.2009 En liten filosofisk tanke en stille søndags morgen. Det snakkes og diskuteres en del omkring båt og alkohol...og la det være med det. Men det jeg lurer på er - finnes det båt solk som IKKE drikker kaffe? Har enda til gode å treffe båtfolk som ikke liker og setter til livs en del svart kaffe. Men nå er jo jeg mest kjent i trebåtmiljøet, og det består ofte av litt godt voksne, garva mannfolk...og i disse miljøene er svart kaffe og Rød Mikstur 3 like viktig som luft og vann.... Men er det noen av dere båtfolk som absolutt IKKE drikker kaffe??? Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Frøken Fryd Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Jeg drikker ikke kaffe med mindre den er fri for koffein og blandet med Baylies eller noe... Sitér dette innlegget Link to post
Penny Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Vet ikke om det teller når jeg bare er 24, men her går det ned store mengder cola, null kaffe. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 7.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 (redigert) Ja, ja Penny...den ungdommen, den ungdommen... Er det rart det blir krig i verden sier jeg, når ungdommen støtter opp om den den ultrareaksjonære, kulturimprelistiske, strukturfacistiske, helmanipulerende, kapitalistdiktatoriske samfunnsmaskeneriet USA ved å drikke COLA!!! Hvor skal dette ende... I rest my case Redigert 7.Juni.2009 av Wasco (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Espen C Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Jeg drikker kun kaffe vist jeg tar meg en sterk likør til Sitér dette innlegget Link to post
BjA Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Enig med EspenC, men tar det ikke så nøye med tilbehøret, hverken type eller tidsaspektet Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 svart kaffe og Rød Mikstur 3 like viktig som luft og vann.... Kjører plastbalje! Drikker kaffe og røyker rødmix Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Lars H. Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Jeg har til og med hørt om de som drikker "danserinnepiss", også kalt "te"! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Anders_K Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Drikker ikke kaffe eg heller.. Sier som nevnt her, heller cola enn kaffe.. Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
alma Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 (redigert) Svart kokekaffi. enten en groggy morra, eller fra kanna utover dagen gjerne utblanda men ingen krav. Ingenting lager kaffien bedre enn optimussen. Redigert 7.Juni.2009 av alma (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Aldri smakt kaffe.... Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Sier som nevnt her, heller cola enn kaffe.. Ja Cola tar knekken på det meste, både innvendig og utvendig..... Sitér dette innlegget Link to post
Tor313 Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 kaffi drikkast kun med noko godt nedi Sitér dette innlegget Link to post
Jazzmatazz Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Her er det presskanne som gjelder!! Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 7.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Jeg har til og med hørt om de som drikker "danserinnepiss", også kalt "te"! Lars H. Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Nordvesten Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 kaffe hører med på sjøen Sitér dette innlegget - Ekte båtfolk dør aldri de bare lukter sånn - Medlem av "7-knops klubben" Link to post
Stoner Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Har prøvd i noen årtier å venne meg til kaffe. Greier det ikke. Ikke på båttur heller. Dersom jeg skal få ned kaffe må den blandes ut i diverse former. Hadde bare kaffe smakt like godt som det lukter, så ville jeg blitt raskt hekta. Sitér dette innlegget Link to post
kipp36 Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 ordentlig svart kokekaffi og rød3`en i kjeften.Og jeg er bare 26.Derrimot hu jeg gifter meg med om 3 uker er antirøyk og antikaffi?????hva har jeg gjort???? Sitér dette innlegget http://kipp36.123hjemmeside.no/181207437 Link to post
Mariell Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 En liten filosofisk tanke en stille søndags morgen. Men er det noen båtfolk som absolutt IKKE drikker kaffe??? Ja jeg kjenner EN. Selv drikker jeg en kanne eller to i løpet av dagen. Morgen stund uten kaffe?? Må være en veldig dårlig start på dagen. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Polarn Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Her drekkes det kaffe, Cola og softis til jeg får renna ræv.......... Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
mor Amica Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 (redigert) Jeg har til og med hørt om de som drikker "danserinnepiss", også kalt "te"! Lars H. Jo da, vi finnes vi som drikker danserinnepiss, eller hva dere nå ønsker å kalle det Rederen tømmer i seg stor mengder med sotvann, men jeg holder meg til Twinings Earl Grey når vi er på sjøen. Tror egentlig ikke det forringer min båtglede i det hele tatt. Jeg koser meg sikkert like mye som han som sitter ved siden av meg med svartkaffe i sin kopp. Ha en fortreffelig dag på sjøen med eller uten kaffe Mvh Ella Redigert 7.Juni.2009 av mor Amica (see edit history) Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
BMP Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Båttur uten kaffe blir da bare nedtur. Kola produkter er på lik linje med narkotika forbut ombord i min båt. Kjenner forøvrig en båtkar som ikke drikker kare men er da heller ikke intresert i damer så det forklarer kansje det. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 7.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 ordentlig svart kokekaffi og rød3`en i kjeften.Og jeg er bare 26.Derrimot hu jeg gifter meg med om 3 uker er antirøyk og antikaffi?????hva har jeg gjort???? Er det ikke noe som heter at kjærligheten gjør blind Ellers må du ta et valg...kaffi og røyk, eller kvinnfolk....vet ikke hva som er farligst Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Tommelise Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Jeg liker ikke svart kaffe og drikker det derfor verken i båt eller hjemme. Sitér dette innlegget Link to post
Tobii Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Avhengig av kaffe, spesielt når jeg er på sjøen , for da blir jeg mer kvikk, ennå jeg bare er 17 år lærte jeg å drikke kaffe på sjøen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.