Jump to content

Hvor mye klatt kan man godta på ny båt?


Kjetil1

Recommended Posts

Ellers til trådstarter var det fin P.R. av Nordkapp å komme med ny båt til våren.

Med slike problemer han har hatt skulle det nesten bare mangle mener jeg.... Nesten en selvfølge.

 

God service mener jeg man kan kalle det når man får noe man faktisk ikke har krav på. Som feks. ved mitt tillfelle når det gjaldt prøving av ny propell. En mann fra båtholm asisterte meg i ca. en time, samt skrudde av/på propell for å teste. Uten å ta så mye som en cent for jobben.

 

Da jeg fikk problemer med motoren fikset dem jo sef. opp i dette. Dette er en selfølge. Men at dem kom på morgenen etterpå og hentet båten på henger og fikk på plass ny blokk som tok dem 8 timer og montere innen to dager er jo ganske bra synes jeg og langt kjappere enn jeg hadde forventet. Dem tilbød seg til og med og kjøre båten tilbake og fortøye den til bryggen.

 

Med tanke på at det er over 3 mil fra forhandler til der båten min ligger (bilveien) så synes jeg dette er mer enn man kan forvente.

 

Jeg får ikke fullrost gutta hos Båtholm nok.

Men det skal sies at jeg også skal være den første til å komme med evt. negativiteter hvis dette oppstår. Er jo greit og få sannheter rundt forhandlere publisert.

 

Jeg er ikke i tvil overhodet hvor jeg skal handle båt nestegang vertfall :smash:

BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500

Link to post
Share on other sites

Fikk forresten nettopp mail. Ankervinsjen kunne de montere for 19.500, normalpris 34.500, og havnekalesja kunne jeg få for 3000, normalpris på den 7.100.

Havnekalesja er grei å ha ved hengerkjøring, slik at ikke den vanlige kalesja står og får veistøv/graps på seg... Og så må jeg finne ut om jeg skal hive ut nesten 20 båtpenger på vinsjen...

 

Kjetil S

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Link to post
Share on other sites

Men alt dette har du vel utdypet grundig i egen tråd med til må 602 innlegg totalt, Bjerknez :wink: ...

 

Kjetil S

Stemmer det Kjetil1...

Men er vel ingen regel om at ting som blir sagt i en tråd ikke kan sies i en annen.....

BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...