Jump to content

Prosjekt: Myra 21

JRhansen

Recommended Posts

har vært nede for og se over at alt er som det skal nå..båten fløyt og motoren startet..så da legger vi ut på test kjøring i morgen..mulig overnatting i snekka..

Vinterens jobb ligger nå i planene..båten skal flyttes inn i varme lokaler og få litt mere pleie..

Planen er som følger:

Hele toppen skal slipes og lakkes på nytt..noe treverk detaljer skal lages og monteres.

Motoren skal taes ut og shines opp pluss stor service.

Kabinen skal trekkes om (tak.vegger og puter)

Gulv i kabin skal legges nytt.

Utover det så tror jeg det får være som det er...

Gratulerer med vellykket sjøsetting - en ny milepæl er nådd!

Kos deg med båten nå - før vinter'n kommer. Du blir heller ikke arbeidsledig med den prosjektlista foran deg!

Morro å sa at folk får det til!

:seeya:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

• 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Næmmen! Det var et gledelig gjensyn med denne tråden! :flag: Ble litt skuffet når jeg så du skulle selge før du var helt "ferdig"...dette er en av mine "bokmerkede" tråder nemlig, så her følger vi med.. Er veldig spent på planene med dekket! Tror det kan bli meget pent ut i fra tegningene du la ut!

Stå på! :smash: Blir nok sommer i år også!

Hav

ja vi får klemme på i år og..har ikke fått laget noen plater i vinter enda desverre men skal se og komme igang nå..(Her kom det tvilling gutter og oppussing av nytt hus fira nov 09 til dd)

Så nå er det blitt snekker rom i kjelleren så da skal det nok bli litt "godis" til snekka i år og..

Ny kalesje og nysydde puter til sitte gruppen er det som kommer først.....

Redigert av JRhansen (see edit history)
  • 5 måneder senere...

ja vi fikk jo desverre ett problem med masse støy og gnaging i girkassen siste turen i fjor..så det har vært litt motløst og ha denne jævla båten stående i hagen...Men nå har jeg skrudd skiten ifra værandre og dratt ut aksling og hele røkkelet..å det viste seg bare og være litt "gnissing" i en gjennomføring bakerst i snekka...så alt er montert sammen og fungerer helt greit..

Noe båt på vannet blir det ikke i sommer (tiden er ikke lang nok til og få brukt den)

sÅ da går det med til og pusse og lakke toppen på snekka...kalesje mannen kommer og skal ta de nødvendige mål for og få sydd ny,og treverket får vi se om det blir tid til i vintermørket..båten er startet og det kom ikke som noe stort sjokk at FM maskinen startet etter en liten runde=)

Sååååee...vi gir aldri opp..(går bare litt periode lei) ^^

Dette er en Myra 21, ikke sjømann22, men så at det var endret på tidligere i tråden :cheers: Koselig båt! Blir bra no! :cheers: Neste gang du skal selge, og vil ha kjøpere, anbefaler jeg deg flere bilder i annonsen! :cheers:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...