Jump to content

Deilig med ferie, har handlet inn til helga. (bilde fra båten)


Brodern

Recommended Posts

2 liter melk faktisk. Til suppe og til soppsausen :)

 

Skal da i butikken på Lørdag må du skjønne, men de hadde ikke mer enn disse 7 kartongene i dag. Men det pleier å holde med 40 pr helg, men så varmt som det er nå så holder det vel knapt :cheers:

Føkk deg...

Link to post
Share on other sites

Synes det var noe vel mye matvarer i de posene.... mye god mat i god drikke..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

40 øl på en helg....?

 

Er glad i øl jeg altså.... men 40 på en helg var vel vertfall ikke for lite.

Sist jeg var ute på sjøen drakk jeg vel rundt 4 halvlitere.

 

Liker ikke å bøtte i meg øl når jeg befinner meg på sjøen. Av erfaring kan dette gå veldig galt.

Men når jeg kommer til landjorda, så er saken annerledes .. hehe

BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500

Link to post
Share on other sites

Altså, den lille båten man ser er kjerringa sin Rana 14, selvstøpt kopi.. Bruker den inn til land fra øya siden det er så trangt og grunt i en kanal inn til brygga her. Bytter oppi træra med antennene. Men den er så smal i bunnen at den er omtrent farlig. Bare man vrir på huet tipper den over på siden, utrolig rar båtkonstruksjon synes jeg.

 

Men som sagt. Båten på bildet er kun til "tranport over kortere strekk" :lol:

 

Og jeg kjører ikke båt hvis jeg har øllet altså, eller jo, 1-3 øl går bra, men ikke mer. Og det er over hele dagen. Synens ikke øl og båtkjøring hører saman :boxing:

 

Ankerdrammen heter HARPUN, fiskerens venn fra Agder brenneri :drink:

 

I posene er det både rundstykker og pottings ja, og annet godterigodt. Er glad i mat, og glad i å lage den.

 

Har laget gardiner til båten i dag da (kommer i prosjekttråden min) og gulvet skal legges rett etter helga.

Føkk deg...

Link to post
Share on other sites

40 øl på en helg....?

 

Er glad i øl jeg altså.... men 40 på en helg var vel vertfall ikke for lite.

Sist jeg var ute på sjøen drakk jeg vel rundt 4 halvlitere.

 

Liker ikke å bøtte i meg øl når jeg befinner meg på sjøen. Av erfaring kan dette gå veldig galt.

Men når jeg kommer til landjorda, så er saken annerledes .. hehe

 

Neinei, ikke i båten, er du gal :smiley:

 

Da blir det svært få ja

Føkk deg...

Link to post
Share on other sites

Papp-Øl med åpning i bunn...kan det være så smart da... :lol:

 

Tror aldri jeg hadde fått med meg fruen på helgetur i den båten dessverre, hvor har du kjøleskapet :cool:

 

Næh, hun blir med på dagsturer i min båt. Har da plass til kjylare også men det er jo så strengt ang gass så jeg har ventet litt. Men har vurdert et minipantry med kjøleskap og gassbluss på den ene siden, for det har jeg plass til :)

 

Til høye ser du båten hennes, til venstre Withen til guttungen.

 

Røtent mobilbilde da

 

 

200620091020.jpg

Føkk deg...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...