Brodern Startet 25.Juni.2009 Del på Facebook Startet 25.Juni.2009 Tok en liten tur på Rema 1000 i dag. Måtte jo handle inn litt lesk Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
mthoms Svart 25.Juni.2009 Del på Facebook Svart 25.Juni.2009 Lige dele øl og benzin - det skal bare ikke blandes. . . . Sitér dette innlegget Link to post
nroo7 Svart 25.Juni.2009 Del på Facebook Svart 25.Juni.2009 ei hel helg? ser du har kjøpt en hel liter melk til kona så den holder jo lenge , men du har jo alt for lite øl. Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 25.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2009 2 liter melk faktisk. Til suppe og til soppsausen :) Skal da i butikken på Lørdag må du skjønne, men de hadde ikke mer enn disse 7 kartongene i dag. Men det pleier å holde med 40 pr helg, men så varmt som det er nå så holder det vel knapt Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Sydvesten Svart 25.Juni.2009 Del på Facebook Svart 25.Juni.2009 Synes det var noe vel mye matvarer i de posene.... mye god mat i god drikke.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
ollebollenor Svart 25.Juni.2009 Del på Facebook Svart 25.Juni.2009 ikke noe potegull ????? Sitér dette innlegget sto det skjæret i kartet???? Link to post
SeaRaymond Svart 25.Juni.2009 Del på Facebook Svart 25.Juni.2009 (redigert) Åjoda skimtes ikke en gul pose med maarud salt chips der da Like ved rundstykkene Redigert 25.Juni.2009 av SeaRaymond (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 26.Juni.2009 Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 Så ikke ille ut det der. Du får ha en koselig helg. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 26.Juni.2009 Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 ser noen har næringsvett i tilleg til øltørst i helgene.. selv er jeg utrolig lite sulten i helgene og ender opp med en pølse eller 3 på kvleden. kan det skyldes jevnlig inntak av "voksenbrus" ? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Bjerknez Svart 26.Juni.2009 Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 40 øl på en helg....? Er glad i øl jeg altså.... men 40 på en helg var vel vertfall ikke for lite. Sist jeg var ute på sjøen drakk jeg vel rundt 4 halvlitere. Liker ikke å bøtte i meg øl når jeg befinner meg på sjøen. Av erfaring kan dette gå veldig galt. Men når jeg kommer til landjorda, så er saken annerledes .. hehe Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Honduras Svart 26.Juni.2009 Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 Papp-Øl med åpning i bunn...kan det være så smart da... Tror aldri jeg hadde fått med meg fruen på helgetur i den båten dessverre, hvor har du kjøleskapet Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Bützfleth Svart 26.Juni.2009 Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 Tok en liten tur på Rema 1000 i dag. Måtte jo handle inn litt lesk ...hvor har du kjøleskapet Kanon! Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 26.Juni.2009 Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 Kanon! Ja etterhvert Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 26.Juni.2009 Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 Eeeh..men du mangler jo ankerdrammen...hvor er den? Fåes kun på polet ikke REMA. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Brodern Svart 26.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 Altså, den lille båten man ser er kjerringa sin Rana 14, selvstøpt kopi.. Bruker den inn til land fra øya siden det er så trangt og grunt i en kanal inn til brygga her. Bytter oppi træra med antennene. Men den er så smal i bunnen at den er omtrent farlig. Bare man vrir på huet tipper den over på siden, utrolig rar båtkonstruksjon synes jeg. Men som sagt. Båten på bildet er kun til "tranport over kortere strekk" Og jeg kjører ikke båt hvis jeg har øllet altså, eller jo, 1-3 øl går bra, men ikke mer. Og det er over hele dagen. Synens ikke øl og båtkjøring hører saman Ankerdrammen heter HARPUN, fiskerens venn fra Agder brenneri I posene er det både rundstykker og pottings ja, og annet godterigodt. Er glad i mat, og glad i å lage den. Har laget gardiner til båten i dag da (kommer i prosjekttråden min) og gulvet skal legges rett etter helga. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Brodern Svart 26.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 40 øl på en helg....? Er glad i øl jeg altså.... men 40 på en helg var vel vertfall ikke for lite. Sist jeg var ute på sjøen drakk jeg vel rundt 4 halvlitere. Liker ikke å bøtte i meg øl når jeg befinner meg på sjøen. Av erfaring kan dette gå veldig galt. Men når jeg kommer til landjorda, så er saken annerledes .. hehe Neinei, ikke i båten, er du gal Da blir det svært få ja Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Brodern Svart 26.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 Papp-Øl med åpning i bunn...kan det være så smart da... Tror aldri jeg hadde fått med meg fruen på helgetur i den båten dessverre, hvor har du kjøleskapet Næh, hun blir med på dagsturer i min båt. Har da plass til kjylare også men det er jo så strengt ang gass så jeg har ventet litt. Men har vurdert et minipantry med kjøleskap og gassbluss på den ene siden, for det har jeg plass til :) Til høye ser du båten hennes, til venstre Withen til guttungen. Røtent mobilbilde da Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
ollebollenor Svart 26.Juni.2009 Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 Sitér dette innlegget sto det skjæret i kartet???? Link to post
Brodern Svart 26.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 SÅNN SKAL DET SE UT (men hvor er kjøleskapet.............. ) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Erik Sjon Svart 26.Juni.2009 Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 Detta blir jo bare bedre og bedre! Fylla er den beste delen med sjølivet. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 26.Juni.2009 Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 Fylla er den beste delen med sjølivet. :lol: Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
beauty of aqua Svart 26.Juni.2009 Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 Detta blir jo bare bedre og bedre! Fylla er den beste delen med sjølivet. Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Ulv I Svart 26.Juni.2009 Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 Greit å bunkre opp litt. her er et lite lager vi handlet inn til båten for et par helger siden. :-D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
benq Svart 26.Juni.2009 Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 Som en av byens glade gutter sa " det er pinadø blitt dyrt å leve, en kasse øl og ett brød koster jo over 500 kr." Sitér dette innlegget Link to post
Erik Sjon Svart 26.Juni.2009 Del på Facebook Svart 26.Juni.2009 (redigert) Jeg blir bare tørstere og tørstere for hvert bilde som popper opp her. Lurer på hvor dette vil ende. (forhåpentligvis ikke på sjøen) Redigert 26.Juni.2009 av Erik Sjon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.