JanS/EIR Svart 8.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2009 Æhm----Wasco: Det er vel til min båt Sleipner har kommentar om grønnfargen --- så fargeblind er du nok ikke blitt! Om du klikker på linken min lenger oppe så får du se--- mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Wasco Svart 8.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2009 (redigert) ok...ikke fargeblind, bare litt missforståelse Den grønnfargen er vel blitt valgt for å stå i stil med grønnfargen i ansikte på de sjøsyke folka ombord... Redigert 8.Juli.2009 av Wasco (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
dorry gutten Svart 10.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2009 (redigert) grattis med gamalbåt dorry33 jeg har selv en....og de er flere av oss hær inne..jeg har resturert masse pluss at det blir mer........sa du at din dame har vært under kniven i henhold til pastik kjerugi? Redigert 10.Juli.2009 av dorry gutten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.