Trawler 42 Startet 10.Juli.2009 Del på Facebook Startet 10.Juli.2009 (redigert) Hei båtfolk ! Ville bare si hei til alle ! Jeg er en familiefar fra Kristiansand som for tiden har 2 båter (hvorav den ene skal selges) pluss en jolle ! Var en tur i Brevik forrige måned og fikk skaffet meg "drømmen", en Marex 32 Friendship. Har fra før en Risør 27 med 49hk Perkins ombord, denne har tjent meg trofast siden jeg kjøpte den brukt for ca 15 år siden. Ønsket om litt mer fart og bedre plass gjorde at Marex'en endelig kom i havn og nå håper jeg den kan gi oss like stor glede som "gammelbåten" har ! Skal prøve å få til bilde av den nye båten når jeg blir bedre kjent med funksjonene her på forumet ! Da har jeg funnet ut av det ! Mvh Arne Martin Redigert 10.Juli.2009 av Marex-32 (see edit history) Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Velkommen til forumet og gratulerer med ny båt Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
tom-ass Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Velkommen ombord på Baatplassen! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Wasco Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Velkommen til BP. Håper du får like mye glede og nytte av dette forumet som jeg og mange andre har hatt, og fremdeles har Godt seilas Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Velkommen til BP. En utrolig flott båt du har fått deg. Den får du nok mye glede av . Lykke til med salget av gammelbåten og. PS kan jo legge den for salg på markedet her på BP Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
2mas Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Gratulerer så mye med ny båt. Kjenner selv denne båten da jeg har hatt flere helgeturer sammen med tidligere eier. Vi rakk en del turer i år før du overtok. Det er en flott båt med ordentlig motor. Her får dere mye glede ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 10.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Mange takk alle sammen ! Skal få tatt noen bilder av Risøren og få lagt den ut her for salg ! Hyggelig at du kjenner forrige eier samt båten 2mas, håper han finner en slik som han er på utkikk efter ! (Saga 32 var det vel?) Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
2mas Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Hyggelig at du kjenner forrige eier samt båten 2mas, håper han finner en slik som han er på utkikk efter ! (Saga 32 var det vel?) Det ble jo veldig kort tid til ferien hans da... Saga var en av ønskene, men det ble ikke Saga. Men han fikk seg båt, og har vært avgårde på langtur nedover Sørlandet etter dette. God sommer! Sitér dette innlegget Link to post
flight Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Velkommen til BP gratulerer med ny flott båt håper du får like mye glede og hjelp her på Bp som jeg har fått god sommer Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Velkommen til BP Marex-32. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Velkommen til forumet og gratulerer med alle tiders båt. "Verdens vakreste snekke" kaller jeg den. Er vel etterhvert flere brukere her med Friendship, noen av mine erfaringer med båten (som jeg solgte i 2007) kan du finne i Erfaringsdatabasen her Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Walter_S Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Hei Marex-32... ...og velkommen ombord i baatplassen.no-skuta! Du har introdusert deg selv på en fremragende måte, slik at alle nå vet "hvem" du er og hva slags båt du har (drømmebåten, selvfølgelig...). Må også få gratulere deg med kjøpet av denne flotte Marex'en og tydeligvis noe du har tenkt mye over på forhånd. Ønsker deg 'lykke til' med båten, livet forøvrig og håper at du finner deg vel tilrette her på 'plassen! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Anoden Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Velkommen på BP Sitér dette innlegget Reling: Kanten på båten; den siste kontakten man har med båten før man ramler over bord. Link to post
Whitesharklover Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Hei jeg er nye her. Jeg har et spørsmål: Jeg har en 16 foter med 55k yamaha motor som går 32 knop i toppfart, max motor jeg kan ha på den båten er 140hk jeg lurer på om vis jeg hadde fått det hvor mange knop hadde den gått da? Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Velkommen Marex-32. Flott båt med masse plass. Håper du finner det du ønsker her inne. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Andy Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Velkommen på baatplassen! Vi frekventerer selv det samme farvannet som deg, kanskje vi sees på sjøen Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 10.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Hei Andy ! Takker og bukker! Skal ikke se bort ifra at man passerer hverandre på fjorden i løpet av sommeren ! Skal prøve å følge med når jeg ser en båt slik som din. Er det en som hilser ekstra mye er det kanskje deg ? God Sommer Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Astor Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Hei Marex 32!Duhar skaffet deg en av de flotteste snekkene som noensinne er produsert. Gratulerer! En båt med god plass og god fart. Bilder av nyerværvelsen hadde vært flott! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Trawler 42 Svart 10.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 (redigert) Hei Astor ! Bilder skal komme, jeg må bare få tatt noen først ! Om været holder skal jeg i båthavnen å ta bilder av gammelbåten, slik at den kan legges ut for salg her, da kan jeg få tatt noen av Marexen også. Her er et foreløpig, mer fra interiør og slikt kommer i løpet av helgen håper jeg ! Mvh Marex-32 Redigert 10.Juli.2009 av Marex-32 (see edit history) Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Trawler 42 Svart 11.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2009 Nye bilder av Friendshipen ! Marexen og Risøren side om side ! Førerplassen Salongen ute Pentry seksjonen Salongen inne Salong ute og akterkabin inngang God sommer alle sammen Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
opas Svart 11.Juli.2009 Del på Facebook Svart 11.Juli.2009 Velkommen Det var en strøken og flott båt du hadde fått ser jeg , god plass , rent og pent. Kan ikke tenke meg annet enn at dere får det fint ombord Sitér dette innlegget 2008 mod Askeladden 525 Excel m/ 90hk Mercury Optimax Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.