Jump to content

Hvor for en kjøpt maritime bilder?


SeaRaymond

Recommended Posts

Har googlet og søkt både her og der, men uten resultat, og de bildene jeg fant er uannsett for store for min båt, trenger tips til hvor en for kjøpt slik, trenger 2 bilder på ca 20x20 cm eller litt mindre, det ene for å dekke noen skruer som gikk rett gjennom skottet fra motorrommet gitt :sad::rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Har lett etter det samme selv, men finner ingen ting som faller i smak.

Jeg er på jakt etter bilder med motiver fra gamle dagers fiskebruk.

 

Det jeg nå har gjort er å laste ned noen bilder fra nettet. Manipulert dem i photoshop for å gi dem den rette patina.

Jeg hr ingen god nok printer, så jeg kommer til å ta dem med til en fotograf og få han til å "fremkalle" dem for meg.

 

Rammer finnes å få kjøpt på Clas Ohlson, Europris, IKEA og sikkert mange andre steder.

Link to post
Share on other sites

Kjempeflotte bilder ja, kunne sikkert brukt noe av dette, men alikevel, er ikke akkurat slikt jeg er på utkikk etter, tenker vel litt mer på dekorative bilder om det lar seg forstå, hmmm dette ble vanskelig å forklare, alla knutebilder, eller malt maritimt miljø, kanskje staselig seilskute, men ikke akkurat perfekte foto på en måte :confused::rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Maritime miljøer og seilskuter er kjempeflott...

Men ærlig talt...de dere glassrammene med knuter er noe av det mes "harry" jeg kan tenke meg ombord i en båt. :nonod::nonod:

 

Vel, ja det er vel ikke akkurat det jeg ville ha heller da, de er forresten ofte i større formater en hva jeg ønsker lell, såg noen små slike i syden, men kvaliteten var elendig, dog om det er harry er ikke krise egentlig da jeg ikke er redd for å være litt harry (ja har 9 stk blå ledlys i cockpit :lol: )

 

 

Hei, Europris (av alle :-)) har noen fine seilskute maleri reproduksjoner i litt liten størrelse. Synes disse passer veldig fint i båten. Komplett med ramme og alt.

Flotters da blir det å sjekke europris

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...