Jump to content

Septikk rett i sjøen i "uthavn"


Helene 39

Recommended Posts

I morges opplevde jeg noe, for meg, uvanlig.

Vi ligger i en idyllisk uthavn i Lysevågen på "Lysøen" i Os kommune.

I forbindelse med morgenturen med hunden oppdaget jeg lyder og bobler fra en nærliggende båt.

Det viste seg å være septikken som gikk rett i sjøen :puke:

Båten er utenlandsk, med følgende flagg

 

Vi synes dette er forkastelig, speiselt nå på sommeren, men hva synes andre om dette?

Test av sigantur.....

Link to post
Share on other sites

Båten er utenlandsk, med følgende flagg

 

Vi synes dette er forkastelig, speiselt nå på sommeren, men hva synes andre om dette?

 

1) Kan ikke tenke meg at et Britisk Marinefartøy gjorde dette.... :lol: (eneste som kan føre "blue duster" som ikke er "defaced") ...eg..slik vi gjør ... RNYCensign.jpg

 

2) Også forbudt i Storbritania, så de burde vite bedre.... så må anta at det er et uhell/tabbe...

Redigert av Divemaster (see edit history)

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Syns det er unødvendig.

 

Lå innerst i havna i Strømstad helga. Nabobåten, en 46 fots seilbåt tømte hele tanken så det fløt rundt oss. Mulig han trykket på feil knapp eller noe , men det luktet og så ikke ut. Dem kasta tau og skulle til å dra så jeg vet ikke om han kom borti noen knapper eller noe, ingen som gjør sånt med vilje tror jeg...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...