Helene 39 Startet 15.Juli.2009 Del på Facebook Startet 15.Juli.2009 I morges opplevde jeg noe, for meg, uvanlig. Vi ligger i en idyllisk uthavn i Lysevågen på "Lysøen" i Os kommune. I forbindelse med morgenturen med hunden oppdaget jeg lyder og bobler fra en nærliggende båt. Det viste seg å være septikken som gikk rett i sjøen Båten er utenlandsk, med følgende flagg Vi synes dette er forkastelig, speiselt nå på sommeren, men hva synes andre om dette? Sitér dette innlegget Test av sigantur..... Link to post
logget av Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 Jeg trodde dette var ulovlig, og mener uansett det er forkastelig. Jeg hadde gitt beskjed om det så var dronningen. Jeg har også vært så frekk å kommentere til båteiere uten septiktank om de klarer å holde seg en helg i uthavn. Sitér dette innlegget Link to post
Sjømann-22 Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 Er det ikke 200m fra land som gjelder da?? Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 Det ER ulovlig. 300 meter fra land er regelen. Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Wasco Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 Bare en ting å si om slik oppførsel..... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Divemaster Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 (redigert) Båten er utenlandsk, med følgende flagg Vi synes dette er forkastelig, speiselt nå på sommeren, men hva synes andre om dette? 1) Kan ikke tenke meg at et Britisk Marinefartøy gjorde dette.... (eneste som kan føre "blue duster" som ikke er "defaced") ...eg..slik vi gjør ... 2) Også forbudt i Storbritania, så de burde vite bedre.... så må anta at det er et uhell/tabbe... Redigert 15.Juli.2009 av Divemaster (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Gurba Svart 15.Juli.2009 Del på Facebook Svart 15.Juli.2009 Syns det er unødvendig. Lå innerst i havna i Strømstad helga. Nabobåten, en 46 fots seilbåt tømte hele tanken så det fløt rundt oss. Mulig han trykket på feil knapp eller noe , men det luktet og så ikke ut. Dem kasta tau og skulle til å dra så jeg vet ikke om han kom borti noen knapper eller noe, ingen som gjør sånt med vilje tror jeg... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.