SveinHa Svart 29.Juli.2009 Del på Facebook Svart 29.Juli.2009 Har du prøvd å løsne røret som går til dysa pa den sylinderen som ikke tenner, mens den går på den andre for å få luftet den helt?Det fikk meg til å tenke på denne saken (MD17 som gikk på 2 av 3 sylindre). Det som fikk meg på sporet her var kinning med dyserørene koblet fra. Da skal der kun komme en ørliten skvett for annenhver omdreining men i dette tilfellet fylte jeg en bruskork på et blunk fordi førepumpen klarte å trykke dieselen gjennom innsprøytningspumpen. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post Share on other sites More sharing options...
Grand Banks jr Svart 30.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2009 Jeg får teste. Det så ut som om det "flommet" fra begge to faktisk, men jeg kan jo ta feil ;-) Får finne frem noen korker og teste senere i dag... Takk for tipset SveinHa! Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.