Jump to content

Min aller første trebåt

skips gutten

Recommended Posts

Fant denne båten på finn.no Her kan man jo gjøre et kupp, er kanskje litt mye å gjøre på den? Fikk lyst på den jeg.

Kanskje en av BP-medlemmene i Oslo kan ta en kikk på den for deg? Ta noen bilder av hva som må gjøres?

Synes jeg så litt ulumskheter på det nederste bordet.

Skulle gjerne ha tatt denne inspeksjonen for deg, men er "dessverre" på ferie....

Buster X med Yamaha 70

Skal si til faren min at jeg har tenkt å kjøpe meg trebåt, han har en trebåt i hagen som han ikke bruker. Men tror det er for stor for meg i begynnelsen? eller kan man begynne på en stor en? Håper da å få støtte og hjelp av han.

En i familien min har en trebåt i hagen som ikke blir hentet, Det er en snekke som er helt åpen. Jeg tror jeg har muligheten til å få denne helt gratis eller ihvatfall under 5000 kr. Men må snakke med han fyren som eieren den. Men han virker ikke særlig interissert siden han aldri henter den. Det er litt å gjøre på den, men ikke allverdens mye.

Holder dere oppdatert :flag:

Blir ikke noe av den båten til faren min. Jeg har veldig lyst på den andre åpne snekka, men jeg vet ikke helt. De sier jeg bare kan ta den siden han fyren kommer aldri å henter den (har stått der i snart 2 år) Er en del å gjøre på den, skal få med pappa så han for kikka på den. Så for vi funnet ut hva vi som gjøre på den. Må ihvatfall bytte ut noen planker. Men tar jeg den så for jeg jo en gratis båt, å sparer mye penger. :sailing:

Siden jeg skal bo i tønsberg ei stund, så skal jeg kikke etter trebåt i telemark og vestfold. Men å frakte båt fra tønsberg til porsgrunn kan kanskje bli litt dyrt? jeg vet ikke hvor mye transport koster.

Er en 24 fot snekke for stor for En nybegynner? For også tips av min far hva jeg burde se etter når tiden nærmer seg for kjøp :flag:

Her er en snekke som jeg falt for: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=17623994

Redigert av skips gutten (see edit history)
Siden jeg skal bo i tønsberg ei stund, så skal jeg kikke etter trebåt i telemark og vestfold. Men å frakte båt fra tønsberg til porsgrunn kan kanskje bli litt dyrt? jeg vet ikke hvor mye transport koster.

Er en 24 fot snekke for stor for En nybegynner? For også tips av min far hva jeg burde se etter når tiden nærmer seg for kjøp :flag:

Her er en snekke som jeg falt for: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=17623994

Du klarer ikke å la være å se på båter skjønner jeg :yesnod:

Dette er jo en litt annen type båt en det du først snakket om, men jeg er enig med deg i at dette er en kjempefin båt. Her har du mulighet til å dra på overnattingsturer, og det er jo morro.

Synes ikke 24 fot er for stor. Det kommer til å gå bra.

Hva det vil koste å frakte båten fra Tønsberg Porsgrun vet jeg ikke, men det kan ikke bli så veldig dyrt. Det er jo ikke lange biten.

Men hvorfor skal du frakte den over land. Du kan jo bare tøffe i vei med båten det korte sykke fra Tønsberg til Porsgrunn. :sailing:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...