eXpence Startet 25.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2004 Heisann, er sylferskt nytt medlem her på Baatplassen, men er med på andre forum som passer mine interesser. Tenkte jeg kunne dele denne lett ironiske teksten (på "utenlansk") fra et av dem med resten her - HELT uten sammenligning forøvrig... : /Ulmo Hvor mange "Baatplassen-medlemmer" trengs for å skifte ei pære? 1 to change the light bulb. 1 to post that the light bulb has been changed. 14 to share similar experiences of changing light bulbs and how the light bulb could have been changed differently. 7 to caution about the dangers of changing light bulbs. 27 to point out spelling/grammar errors in posts about changing light bulbs. 53 to flame the spell checkers. 6 to argue over whether it's "lightbulb" or "light bulb" ... another 6 to condemn those 6 as anal-retentive. 2 industry professionals to inform the group that the proper term is "lamp". 15 know-it-alls who claim they were in the industry, and that "light bulb" is perfectly correct. 109 to post that this forum is not about light bulbs and to please take this discussion to a lightbulb forum. 203 to demand that cross posting to hardware forum, off-topic forum, and lightbulb forum about changing light bulbs be stopped. 111 to defend the posting to this forum saying that we all use light bulbs and therefore the posts are relevant to this forum. 306 to debate which method of changing light bulbs is superior, where to buy the best light bulbs, what brand of light bulbs work best for this technique and what brands are faulty. 27 to post URLs where one can see examples of different light bulbs. 14 to post that the URLs were posted incorrectly and then post the corrected URLs. 27 to post about links they found from the URLs that are relevant to this group which makes light bulbs relevant to this group. 33 to link all posts to date, quote them in their entirety including all headers and signatures, and add "Me too". 12 to post to the group that they will no longer post because they cannot handle the light bulb controversy. 4 to suggest that posters request the light bulb FAQ. 44 to ask what is a "FAQ"? 4 to say "didn't we go through this already a short time ago?" 143 to say "do a search on 'light bulbs' before posting questions about light bulbs". 16 to say, "I sent you a private message about light bulbs". 1 new forum member to respond to the original post 6 months from now and to start it all over again. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 25.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2004 Godt poeng! Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Kenneth Svart 25.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2004 Helt klart! Av fare for å tråkke noen på tærne nå, så synes jeg at enkelte innlegg blir diskutert "i hjel". Og som nevnt i humor-posten: Det er et generelt trekk ved alle forum. Vet ikke om det bare er jeg som synes dette, men er egentlig ikke noe stort problem da men bare kan skru av varsling på det emnet man synes flyter ut litt.. PS: Ikke ment som kritikk til noen Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 25.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2004 Eg er berre spent på kor lang DENNE tråden blir. Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 25.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2004 Er ikke negativt at noen temaer blir diskutert mye og av og til sporer av litt. Hvis dette forumet bare hadde bestått av konkrete spørsmål og svar, tror jeg ikke det på langt nær hadde blitt like bra som det er! Sitér dette innlegget Link to post
Kare_L Svart 25.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2004 Ulmo, jeg tror riktig skriving av "forövrig" er "for övrig" (med mellomrom). Forövrig syntes jeg det var mange gode poeng. Hva er forresten en light bulb? Har det noe med slankemat å gjöre? Undrende, Kåre Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 25.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2004 Hva er forresten en light bulb? Har det noe med slankemat å gjöre? Undrende, Kåre Er ikke light bulb en lyspære, eller er jeg helt på jordet? Korriger meg vis jeg tar feil! :wink: mvh Jonhei Sitér dette innlegget Link to post
Atco Svart 25.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2004 Jeg tror det er en lys pære..............men tror det er best om vi lager en poll for å avgjøre dette . . . . . . . . .. . . . .. . . . . . . . Velkommen til Baatplassen Ulmo, jeg er også med på mye forumer og den teksten du postet er absolutt treffende på mange av de...LoL!! Sitér dette innlegget Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
unknownuser Svart 25.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2004 ...og så er vi i gang igjen... :wink: Sitér dette innlegget Link to post
Kare_L Svart 25.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2004 Huff, det er tydeligvis fredag i dag. Skulle kanskje hatt med et par og et par i min forrige post ( ) Kåre Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 25.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2004 :wink: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.