Pelle Parafin Startet 3.August.2009 Del på Facebook Startet 3.August.2009 Helt utrolig at noen kjøper et slikt monster,de må ha et stort markeringsbehov. http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=556086 Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 3.August.2009 Del på Facebook Svart 3.August.2009 Stort markeringsbehov, og en feit konto Kommer neppe til å se så mange av disse til salg på FINN Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
enter4u Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Det er det styggeste jeg noensinne har sett Sitér dette innlegget Link to post
Stranden Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Tenkte det samme som deg enter4u. Den var ikke noe pen. Sitér dette innlegget Båt: Draco Suntop 1800 Har hatt: Selco Selsprint Link to post
Astrix Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 synes egentlig at den er RÅ, ikke pen. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Den er rå - Ja Men den er også mye penere enn mange ombygde sjekter hvor ståhøyde går forran det estetiske. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Helt enig med deg.... Unskyld alle snekkeeiere...men noe av det styggeste jeg ser er snekker med høøøøøøøøøøye overbygg. Så må jeg også innrømme at jeg ikke har mye til overs for disse moderne aluminiumsgreiene. Særlig der hvor styrhuset har vinduer som vinkler framover..... Dette er vel mest vanlig på sjarker, men ser det også på en del ombygde båter.... Vell, smaken er vel som baken.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
strawberry Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 (redigert) Det var vel strengt tatt 2 båter, - og de var helt RÅE stilstudier. For de er vel ikke ekte enda? Mvh. Strawberry Redigert 4.August.2009 av strawberry (see edit history) Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
Walter_S Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Fytti-katta så stygg! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Hansi Svart 5.August.2009 Del på Facebook Svart 5.August.2009 Synd å si at den er pen å se på, men innvendig er det nok på stell kan jeg tenke meg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.