adrian.sunde@gmail.com Startet 3.August.2009 Del på Facebook Startet 3.August.2009 Hei, er på jakt etter et båtvrak til et oppussingsprosjekt. Er det noen som vet om noe sted, eller kjenner noen som har båt/er som er ødelagte. Eller noen tips til hvor jeg skal begynne å lete? Mvh Adrian Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 3.August.2009 Del på Facebook Svart 3.August.2009 Om du tar en runde på opplagsteder for båter (spesielt nå, som de fleste båtene ligger på sjøen) finnes det somregel, litt avhengig av hvor striglet eller rufsete opplagstomta er, noen slitne båter som ikke har sett sjøen på noen år. (Svenskene har et eget begrep for dette: "Rutna raden" , den bakerste raden med båter, der de oppgitte prosjektene ofte havner). Her er det mulighet for å gjøre et funn, men ikke stol på den første og beste på plassen som mener at: "den der kan dere sikkert bare ta..." Oppspor eieren, eller vær sikker på at den dere snakker med virkelig har fullmakt til å gi bort eller selge båten. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 3.August.2009 Del på Facebook Svart 3.August.2009 Muligens litt flåsete men om du tar kontakt med noen dykker klubber tror jeg du finner mange båter utenfor middagsbukta i indre Oslofjord. Noen ligger nok på fremkommelig dyp og kan være gunstig å hente opp Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Sofaseileren Svart 3.August.2009 Del på Facebook Svart 3.August.2009 kanskje et naivt spørsmål, men hvorfor mener du det ligger så mange båter akkurat der? Sitér dette innlegget Link to post
Penny Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Jeg har et skadet ynglingskrog (tror hvertfall det er yngling!) som gis bort. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Forsikringsselskapene har en side hvor de legger ut alle oppgjorte saker. Altså biler, båter, mc og campingvogner. Der ligger båter ute som gjerne er tyveriskadd eller kjørt på land eller liknende... Vet ikke hvordan privatpersoner kommer innpå den. Men ring din kontakt i ditt forsikringsselskap og spør pent hvordan det kan gjøres. Der kan du finne alt mulig, og det er lukkede budrunder, så muligheten for et varp er tilstede. Det er slik jeg har kjøpt flere av mine bruksbiler... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Wasco Svart 5.August.2009 Del på Facebook Svart 5.August.2009 http://www.finn.no/finn/misc/object?finnkode=18446375 Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Brodern Svart 5.August.2009 Del på Facebook Svart 5.August.2009 Det ligger en Nordkapp 17 på Finn.no til 3000 kroner. Bra skrog ihvertfall. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.