Jump to content

Spes. 17ft katamaran med orange overbygg. Crescent? Andre forslag?


terjelang

Recommended Posts

Sofaseileren skrev On 14.8.2009 at 23.15:

Jeg synes båten er ganske real jeg, regner med at den er konstruert som sportsfiskebåt, og har i tillegg den fordelen at mulige hjemmeværende sportsfiskerenker med anlegg for sjalusi, kan føle seg trygg på at mannen ikke cruiser rundt med en blondine på fordekket..... :lol:

 

:thumbsup:  ja, sånn sett ser den veldig trygg ut...

Link to post
Share on other sites

Tenker litt på daglig bruk av denne... man siger inn mot brygga, setter motor i fri og skal kjapt fram i baugen for å ta imot/holde fra. Ser på bildene av hytte, dollbord og baug... og innser at jeg begynner å bli for gammel... ?

Redigert av Honduras (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
dieselfan skrev On 17.1.2020 at 22.07:

 

Adolf Johannessen stod ikke bare for byggingen men tegnet også det meste selv. (mulig at en sønn også bidro på designsiden)

Pleide å være innom der hver sommer på 70-80-90 tallet, men har aldri sett noe som liknet på den som TS har kjøpt.

Hawk 430 er nok den som er solgt i flest eksemplarer men vil mene at den de er mest berømte for er Hawk GT

 

post-411070-0-21926900-1467536754.jpg.72d962d917228a5e050dd36f3d9d1597.jpg GT

 

Hei, er eg som eier denne båten, noen som har info om den? Er til salgs no forresten 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...