Nils1 Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 *** Sukk*** Dette var saker ---- Skjønner godt Wasco sier du "heldigvis ikke har fått solgt den " Ligger den på Finn eller ? Sitér dette innlegget Link to post
Denja Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 https://baatplassen.no/bildearkiv/29/29895/johnson4.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Denja Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Ja. den ligger inne Enda. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 5.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 (redigert) Er kommet meg inn på jeg også ja. Håper vi ikke har smittet deg Flott, og velkommen til BP. Du må lage en egen tråd med bilder, slik at vi kan få ønsket deg skikkelig velkommen til BP Wasco. Tenkte på ein ting. Har du tenkt på villmarkspanel. Det må da vere back to basic. Har ikke tenkt på det, men det kunne jo vært et spennende alternativ. Skal undersøke om det er mulig å få tak i her i distriktet. Det er vel litt kostbart, men det er jo uansett ikke snakk om så mange meter... PS. En link til annonsen på finn....håper du ikke får solgt den.... http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=17842265 Redigert 5.September.2009 av Wasco (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Champagne Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Det er en plattgatter som er bygget på Kråkerøy Fredrikstad i 1978. Den er 30 fot Velkommen til BP Denja, så flott ut den båten din, hvorfor ønsker du å selge den? mvh Champagne Sitér dette innlegget Link to post
Denja Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Jeg tok båten i innbytte på en ganske dyr bobil, som delbetaling. Jeg liker måten veldig godt. Men får desverre ikke brukt båten så mye, som den burde blitt brukt. Har tideligere hatt en Listerskøyte på 45 fot og en Scand Baltic 29. Sitér dette innlegget Link to post
Champagne Svart 5.September.2009 Link til dette innlegget Svart 5.September.2009 Er det du som har pusset henne opp eller noen andre? (ser ut som den kom rett ut av verftet, nydelig arbeid!) Mvh Champagne Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.