Wasco Svart 26.August.2009 Link til dette innlegget Svart 26.August.2009 (redigert) Som jeg sier....her på BP lærer en noen nytt hver dag HURRA for BP Og hurra for NilsPils Redigert 26.August.2009 av Wasco (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
blacki Svart 26.August.2009 Link til dette innlegget Svart 26.August.2009 Noen runder med malertape helt oppe på busta kan også funke bra mot at det løsner. Sitér dette innlegget Link to post
trebåtfrelst Svart 27.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2009 Fordriveren jeg har brukt er 100mm bred og veldig flat, ikkeno hulrom inni til å bære lakk! Går du innom en malerforretning vil de helt sikkert hjelpe deg med dette! Fint å lære om fordriver. Her er noen pensler som kanskje egner seg? 1) 2) 3) Har det stått noe på dekket?? en kopp eller flaske?? ser ut som det er en fuktring etter noe der også... jeg tror det er fukt. Ikke noe som jeg husker. Kan jo hende at treverket har fått noen slag med årene og derfor noen merker? Sitér dette innlegget LeveL Link to post
Christensen Svart 27.August.2009 Link til dette innlegget Svart 27.August.2009 Fordriveren du har postet bilde av er den samme jeg har brukt, den gjør susen serru!! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.