@ArneO Startet 31.August.2009 Link til dette innlegget Startet 31.August.2009 (redigert) Her har jo drømmebåten min blitt lagt ut for salg også..... Eneste lille problemet er jo finansieringa. Kanskje derfor det kalles drømmebåt. Det det er jo så alt for uoppnåelig.... foreløpig SY45 Jaja, jeg får fortsette å drømme og lete etter noe mer realistisk. Redigert 31.August.2009 av arneolav (see edit history) Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
Wasco Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Du får alliere deg med han som vant 15 millioner i lotto nå på lørdag.... Hvist ikke får du sette deg på en trestubbe og synge med Erik Bye - Du sitt så taus og stille Karl, du jomter på litt skrå' Det er så langt til sydens land og palmeøya blå. Dit ska' vi aldri komma Karl, det kan du banne på... Dit ska' vi aldri komma karl, det kan du banne på... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
tuffff Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Hmmm.... for en tredjedel av prisen kan du jo få denne: http://www.sirius-werft.de/phpwcms/index.p...d=512,0,0,1,0,0 En Sirius 32DS. Det var båten sin det. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
@ArneO Svart 31.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Joda, det er nok fin båt det der... Ikke helt etter min smak, men man blir jo aldri enige om sånt. Det viser seg jo i alle diskusjoner her inne.... Jeg er nok ikke noen stor tilhenger av dekkshus på seilbåtene. Selv om jeg ser at det må være veldig praktisk. Jeg får vel heller se om det er noen som har Sweden Yachts 340, 36, eller 38 som de vil selge meg billig..... Synes det er fantastisk flotte båter de lager (eller lagde) i Stenungsund. Hvordan ligger den an med verftet? Noen som vet om de kommer i gang igjen med ny kapital? Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
Enzo Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 For en 1xxxxxxdel av prisen så får du jo også en optimistjolle men det blir ikke det samme som en SY45 som er en av verdens fineste båter uansett størrelse i mine øyne Sitér dette innlegget Link to post
@ArneO Svart 31.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Så sant, så sant..... optimist har jeg, så jeg får komme meg et lite hakk videre synes jeg...... Selv om det ikke blir en sånn som dette. Det kan da ikke være mange som ikke liker SY45. Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
xbox Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 Denne er jo også fin til turseiling. Elan Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 SY45 som er en av verdens fineste båter uansett størrelse i mine øyne Lå ved siden av en på Koster på forsommeren. Det er bare lekkert. Gjennomført og gedigent. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.