skorgenes24 Startet 4.September.2009 Del på Facebook Startet 4.September.2009 Hei Lurte på om noen har noe kunskap om disse snekkene? Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 4.September.2009 Del på Facebook Svart 4.September.2009 Hei... Er ikke dette den samme båten som i denne tråden? https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=59647 Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
skorgenes24 Svart 4.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2009 Jo det stemmer Wasco.. Tenkte det var bedre med en ny tråd i forbindelse med dette spørsmålet... Saken er at jeg ønsker og finne ut mest mulig om denne båten og tilsvarende. Sitér dette innlegget Link to post
gimi Svart 4.September.2009 Del på Facebook Svart 4.September.2009 Hei, Jeg er ganske sikker på at dette er en Løvik snekke. Kjennetegn er ganske avrundet tak og to forskjellige farger på dekk foran og bak. Brødrene Løvik drev et lite båtbyggeri på gården sin ca. midtveis inne i Tresfjorden. De sluttet vel å bygge båter på 80 tallet. Sitér dette innlegget Link to post
skips gutten Svart 4.September.2009 Del på Facebook Svart 4.September.2009 Renger med at du fant denne snekka på Finn.no? Jeg syns jeg hadde sett den før Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 4.September.2009 Del på Facebook Svart 4.September.2009 Hei, Jeg er ganske sikker på at dette er en Løvik snekke. Kjennetegn er ganske avrundet tak og to forskjellige farger på dekk foran og bak. Brødrene Løvik drev et lite båtbyggeri på gården sin ca. midtveis inne i Tresfjorden. De sluttet vel å bygge båter på 80 tallet. Mange oppi her som brukte det.. Jeg hadde det på min Bjørkedals-båt... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.September.2009 Del på Facebook Svart 4.September.2009 Min gamle båt var en selvbygd Skorgenes Pølsebua ble den kalt Sitér dette innlegget Link to post
sailor Svart 4.September.2009 Del på Facebook Svart 4.September.2009 Sorry Bastard. Skroget er flott - men båten er heilt på trynet. Håper at det ikkje er du som har laga overbygget.. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 4.September.2009 Del på Facebook Svart 4.September.2009 Litt humor må vel være lov... Denne er så grotesk at den nermest er litt søt Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
skorgenes24 Svart 5.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2009 Skips gutten: ja det stemmer. Var og hentet den i skien og kjørte den på henger opp til Trondheim. i følge tidligere eier som ikke viste for mye om båten skal det være en skorgenes snekke, men jeg ønsker og finne ut mer om denne båten... Finnes mye rart som er hjemme laget på sjøen fårn si Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.