osa Svart 8.September.2009 Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 Og det var samme baaten sa du? Utrolig hva litt tender love and care can do.... den var jo fin:) kansje ikke det fineste bygget jeg har sett men ikke det styggeste:) En utrolig sjarmerende båt, Osa! Den jobben er det bare å ta av seg hatten for. Helt utrolig Nå skulle dette være en tråd om stygge båter...Men jeg må bare henge meg på å kommentere den flotte jobben. Dette må jo være eventyret om den stygge andungen i levende live... Takker for fine ord... Beklager at jeg har vridd tråden litt, men ofte er vel stygg og fin to sider av samme sak, spesielt med trebåter.. Det er forbausende kort avstand fra stygg, svart og flekkete overflate til nydelig, glødende, friskt treverk. Jeg synes ennå jeg kan kjenne den tette eimen av gammel fuktighet og mugg blandet med kjølsvinolje og diesel.. (-kan fort få "kjølsvin-influensa" av det.. ) Ja, ja, er noen år siden. Båten havnet forøvrig nedpå Sørlandet et sted etter hvert, vet ikke helt hvor... (noen som vet??) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 8.September.2009 Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 Historien om denne båten burde du lagt inn på trebåttråden.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Seilaren Svart 8.September.2009 Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 Min stygge, men geniale gummibåt; Båten har sin egen tråd her... https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=41436 Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Enes 44 Svart 8.September.2009 Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 Dette var vel en av mine styggeste: Men etter noen lapper, og ikke minst timer ble den litt bedre Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 8.September.2009 Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 Fantastisk forvandling... At noe så stygt og håpløst kan bli så flott. Skikkelig imponerende, og ikke minst inspirerende Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Frank M Svart 9.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2009 Her har vi selveste Styggen! ja dette var ikke noe pent syn. trur den var litt styggere enn fortuna:)( en ledelse her. det er mange rare båter der ute altså:) utrolig hva folk bygger Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Wasco Svart 9.September.2009 Link til dette innlegget Svart 9.September.2009 ja dette var ikke noe pent syn. trur den var litt styggere enn fortuna:) Er nok ikke helt enig med deg der... Men det kommer vel ann på øye som ser.. Det styggeste med denne båten er navnet... Tenk å kalle båten sin STYGGEN.. Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Lazyjack Svart 9.September.2009 Link til dette innlegget Svart 9.September.2009 Ikke helt relatert men for å slippe å starte en egen tråd: Er det noen som vet hvilken tråd som inneholder bildet av plastbåten hvor det var skrudd en drøss med skruer gjennom bunn av båten innenifra? Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 9.September.2009 Link til dette innlegget Svart 9.September.2009 (redigert) Lazyjack, den tråden heter dagens bilde Mvh, Kjell Redigert 9.September.2009 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Lazyjack Svart 9.September.2009 Link til dette innlegget Svart 9.September.2009 Lazyjack, den tråden heter dagens bilde Mvh, Kjell Takk skal du ha! Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 9.September.2009 Link til dette innlegget Svart 9.September.2009 Hadde en slik en gang, bare at den var enda styggere. Håndmalt, hehe. Farligste båten jeg har hatt noen gang, den rulla så mye at jeg var livredd i flau vind. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Frank M Svart 23.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2009 se autodb kode:983650. må være dessidert noe av det styggeste eg har sett:) Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Wasco Svart 23.September.2009 Link til dette innlegget Svart 23.September.2009 Sikkert et forsøk på å lage noe orginalt.... Kjøper du denne båten, kan du i hvert fall skryte av at du har noe som ingen andre har Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Frank M Svart 23.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2009 blir en "one of akind" i havna her..driver desverre og skal stampe båten vekk til fordel for hus oppussing men det blir nokk en stor trebåt te vinteren / våren Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Gullfisk Svart 23.September.2009 Link til dette innlegget Svart 23.September.2009 Her har vi selveste Styggen! Overbygget var ikke noe å skryte av kanskje, men synes det ligner på et Sagen skrog, og det er gode sjøbåter med fint spring. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 23.September.2009 Link til dette innlegget Svart 23.September.2009 Fint skrog, ikke noe tvil om det Båten heter dog styggen, såvidt jeg kan se på styrhuset der Sitér dette innlegget Link to post
Frank M Svart 6.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2009 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode..._-618598221.jpg denne var da heller ikke så vakker:) Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Wasco Svart 6.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2009 Ikke denne heller...men den er jo litt søt da Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Njord Svart 6.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2009 Beklager at jeg hiver inn denne i tråden, selv om jeg aldri har eid den. Jeg må bare få lov til å tilføye - HELDIGVIS Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
Wasco Svart 6.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2009 Beklager at jeg hiver inn denne i tråden, selv om jeg aldri har eid den.Jeg må bare få lov til å tilføye - HELDIGVIS Et godt eksempel på at selvgjort ikke alltid er velgjort Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Frank M Svart 6.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2009 Beklager at jeg hiver inn denne i tråden, selv om jeg aldri har eid den.Jeg må bare få lov til å tilføye - HELDIGVIS denne har jeg sett til salgs her tidligere på finn.. lurer på om den ble solgt Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Frank M Svart 6.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2009 Ikke denne heller...men den er jo litt søt da hadde sin sjarm ja:) Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Framtia Svart 6.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2009 er par skjønnheter her (som jeg forøvrig ikke har eid): Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Njord Svart 6.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2009 denne har jeg sett til salgs her tidligere på finn.. lurer på om den ble solgtDet kjenner jeg ikke til. Bildet er forøvrig tatt på Jørpeland for halvannen uke siden. En annen båt ved samme kai så ut til å ha fått tilstrekkelig med vann på batteriet Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
Frank M Svart 6.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2009 er par skjønnheter her (som jeg forøvrig ikke har eid): å fytti katta kor stygg:) Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.