Baltic Startet 4.Juli.2004 Del på Facebook Startet 4.Juli.2004 Kunne vært artig å sett hvilke båttyper (i hovedsak) som er representert her på forumet. Har selv en Scand 29 Baltic som betegnes som halvplanende cabincruiser. God ferie til alle Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 4.Juli.2004 Del på Facebook Svart 4.Juli.2004 Dilla hadde en tilsvarende i fjor: https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...;num=1068239208 Sitér dette innlegget Link to post
Pan266 Svart 4.Juli.2004 Del på Facebook Svart 4.Juli.2004 Jeg har en Glastoron 266, med mercruicer 5,7 og Alfa One drev. Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 4.Juli.2004 Del på Facebook Svart 4.Juli.2004 Jeg har en tresnekke, laget av Bjarne Aas, med en FM 8-12 hk bensinmotor. mvh Jonhei Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 4.Juli.2004 Del på Facebook Svart 4.Juli.2004 Jeg har en tresnekke, laget av Bjarne Aas, med en FM 8-12 hk bensinmotor. mvh Jonhei :flag: Selvfølgelig Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Astor Svart 4.Juli.2004 Del på Facebook Svart 4.Juli.2004 I dag har jeg en nærmest helplanende cabincruiser som gjør god og vel 26 knop. Jeg må innrømme at jeg hater drev. Ønsker meg tilbake til fast aksel og en ssnekke som drar opp mot 20 knop. Har lagt båten ut for salg, så vi får se........ Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
M/S Bastard Svart 4.Juli.2004 Del på Facebook Svart 4.Juli.2004 Stemte snekke....men det er jo selvfølgelig trebåt som jeg har da! Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 4.Juli.2004 Del på Facebook Svart 4.Juli.2004 Snekke. 24 fot Nidelv. Kruser rundt i 7 knop Sitér dette innlegget Link to post
heira Svart 5.Juli.2004 Del på Facebook Svart 5.Juli.2004 Hei. 30 fot Johnsonkrysser i tre, selvfølgelig. Marsjfart på 7-8 mil. koselig Heira Sitér dette innlegget 30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær Link to post
Arild Iversen Svart 5.Juli.2004 Del på Facebook Svart 5.Juli.2004 Beneteau First 35, kutter rigget seilbåt. 1982 mod ( uten kartplotter ) VP MD 11, saltvannskjølt, skulle vært opptært og begravet for lengst igølge "eksperter", men går og går, og det skal den få så lenge det finns liv God bredde ( 3,75 m ), tre dobbelkabiner og trygg og god sjøbåt. Arild Sitér dette innlegget Link to post
Andy Svart 5.Juli.2004 Del på Facebook Svart 5.Juli.2004 Daycruiser, Skibsplast 655 m/ Suzuki DF140. Liker meg aller best i 4-5 knops fart, med motoren hviskende i 1200 rpm, men setter også pris på å cruise med vinden i håret i +30 knop over lange, åpne strekk. Og håper at sommeren kommer snart her sør Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 5.Juli.2004 Del på Facebook Svart 5.Juli.2004 Har nok bare en Askeladden 14-2210 foreløpig. Håpet er at jeg om ikke alt for lang tid kan krysse av på "seilbåt over 16 fot", men foreløpig har jeg nok med å få betalt avdrag på hus og bil Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 5.Juli.2004 Del på Facebook Svart 5.Juli.2004 Tresfjord 26 Plastsnekke marsjer 7 knop stort sett på Sørlandskysten med "VIMPEL" og kartplotter og selfølgelig med papirkart og Starter ferien i dag setter baugen mot Lindesnes fra Søgne skjærgården og senere østover regner med at mange Vimpler blir å se Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Krapyl Svart 5.Juli.2004 Del på Facebook Svart 5.Juli.2004 Gammel fornem Comfortina 32 fra de dype svenske skoger. Har ikke kartplotter men lensetakler, kutterstag, racing løygang, doble genoaskinner osv. Et sant virvar av tau i cockpit under seilas. Går som et olja lyn under seil, men beveger seg knapt med han Volvo Penta ansvarlig for framdriften. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
John_Kr Svart 5.Juli.2004 Del på Facebook Svart 5.Juli.2004 Æ har en sån en æ ja.... http://www.flink.no/~skjervik/www/john/image4.jpg Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Fairytale Svart 5.Juli.2004 Del på Facebook Svart 5.Juli.2004 Seilbåt: Hero 101 1984 mod Volvo md11c Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 5.Juli.2004 Del på Facebook Svart 5.Juli.2004 Hei Jeg merket av for cabincruiser (deplasement), det er vel det nærmeste man kommer trawler i denne pollen. Er det forresten noen andre som har slik båt? mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 5.Juli.2004 Del på Facebook Svart 5.Juli.2004 Ser at man tilhører den ene prosenten som har alu. båt... Sitér dette innlegget Link to post
KnutH Svart 5.Juli.2004 Del på Facebook Svart 5.Juli.2004 Har så jeg klarer meg jeg, og er kjempefornøyd med båten min. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 6.Juli.2004 Del på Facebook Svart 6.Juli.2004 Snekker i flertall jo,det overrasket litt. Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 6.Juli.2004 Del på Facebook Svart 6.Juli.2004 Snekker i flertall jo,det overrasket litt..... 31 snekker og 60 Cabincruisere for øyeblikket! Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 6.Juli.2004 Del på Facebook Svart 6.Juli.2004 Har en gammel seilbåt, Hallberg Rassy 35 fot fra 1981, uten kartplotter foreløbig, men med nymontert Rodkick i dag! Forøvrig er det ferie om 10 dager Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Erik Svart 7.Juli.2004 Del på Facebook Svart 7.Juli.2004 Har hatt snekke i Ca 2 timer, og daykruser i 5 år før det, men krysset av for snekke Snekka er Nidelv 24 Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Philonica III Svart 7.Juli.2004 Del på Facebook Svart 7.Juli.2004 Sagatour 27ac- en av de første. Hun heter "Philonica" etter mine tvillinger som heter Philip og Veronica. Kjempefornøyd! Reidar Sitér dette innlegget Link to post
Tom J. Svart 7.Juli.2004 Del på Facebook Svart 7.Juli.2004 Draco 1700 (Gulingen) her............ i ekte glassfiber...... Har også gummibåt og kano (bare for å ha sagt det....) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.