Polarn Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 Som overskriften sier. Hvordan fjerner man den gamle motorisolajonen når den er godt fast limt? Har prøvd å dra i det, skrape og med kniv med det sitter no inn i granskauen Grunnen til at jeg skifter det ut er at sølvfolen er borte og røsser. Dritt å få dette inn i luftfilteret. Har ekspertisen noen tips? Quote Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Disisel Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Fein Multimaster og en nennsom hånd Quote Link to post
Wasco Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Går det ikke ann å bare skrape vekk det som er løst av sølvfolien, og så legge en ny sølvfolie? Quote Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Polarn Posted October 7, 2009 Author Share Posted October 7, 2009 Går det ikke ann å bare skrape vekk det som er løst av sølvfolien, og så legge en ny sølvfolie? Litt sent nå dessverre Finnes det noe som løser opp skumgummi? Quote Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Sjeldenutpå Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 spør først neste gang...beste hadde vert å lime på ny 10mm fra biltema utpå. Dersom limen sitter igjenn så er strusrens fra 3M knallbra. Selve skummet veit eg ikkje. Tenkte på feks bensin, det tar jo isopor iaffal..... Bruk maske uansett Quote Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Polarn Posted October 7, 2009 Author Share Posted October 7, 2009 Enig i det Sæbø, men erfaringen er at når dette begynner å bli gamelt så sitter det dårlig. Men ikke på denne nei. Tror ikke jeg skal bruke bensin på dette. Ser ut til at det blir den tunge veien å gå om det ikke kommer noen gode forslag Quote Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Hafrsfjord Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 (edited) Ett bredt, godt kvasst hoggjern og så "spa" det av? Edited October 7, 2009 by Hafrsfjord (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts