Dieselboy Startet 7.November.2009 Del på Facebook Startet 7.November.2009 Artikkelen sier det meste. Tragisk. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 7.November.2009 Del på Facebook Svart 7.November.2009 Huff...orket ikke å lese....bildene var nok for meg... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Fru Jacobsen Svart 7.November.2009 Del på Facebook Svart 7.November.2009 Minner alle om å sjekke opplagsforsikringene sine, ikka ALLE gjelder for opplag på sjøen etter 15. oktober Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Dieselboy Svart 7.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.November.2009 Sjekket nettopp....har ikke tidsbegrensning på forsikringen. Sitér dette innlegget Link to post
isbjorn Svart 7.November.2009 Del på Facebook Svart 7.November.2009 Fikk telefon i morgest, veien til båthavna har aldri vært lengere... men heldigvis var min båt helt uskadd! Det var bla, en kjenning sin Fobina 40 som brant opp og sank. Trasige greier med brann. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 7.November.2009 Del på Facebook Svart 7.November.2009 Triste greier for de som er involvert i hendelsen. Sitér dette innlegget Link to post
isbjorn Svart 13.November.2009 Del på Facebook Svart 13.November.2009 Sjekk bildene av det som en gang var en Forbina 40 til 3mill... http://www.altaposten.no/lokalt/bildeserie/article308486.ece Sitér dette innlegget Link to post
Rune_12 Svart 13.November.2009 Del på Facebook Svart 13.November.2009 Skremmende å se hvor godt plastbåter brenner, må ha brennt bra fort for å få svidd av så mye før den sank. Minner en på hvor dårlig tid en har om det begynner å brenne når en har lagt seg for natta. Sitér dette innlegget Link to post
isbjorn Svart 18.November.2009 Del på Facebook Svart 18.November.2009 Trasige greier... http://www.finnmarkdagblad.no/nyheter/article4709434.ece Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 18.November.2009 Del på Facebook Svart 18.November.2009 Forsvaret fant jo for noen år siden ut at plastbåter var selvslukkende. De brenner til de synker og da slukker brannen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.