Albertine Startet 7.November.2009 Del på Facebook Startet 7.November.2009 Hei Skal i løpet av vinteren lage ny topprekke på skøyta mi (38 fot) og lurer på hva som er den mest gunstige fremgansmåten for dette . Er det limtre som er det greieste å bruke eller hva sier dere? Skal jeg lage mal av den gamle i feks papp, kom gjerne med synspunkter og fremgansmåte. Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 7.November.2009 Del på Facebook Svart 7.November.2009 Ville nok brukt 2" heltre furu eller eik jeg i alle fall Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Ubåtfender Svart 7.November.2009 Del på Facebook Svart 7.November.2009 Har du noen bilder så det er mulig å se det objektet det dreier seg om ??? Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Wasco Svart 7.November.2009 Del på Facebook Svart 7.November.2009 Limtre, eller heltre, begge deler kan bli bra Men for all del, lag mal av den gamle før du går i gang med å fjerne denne Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Albertine Svart 8.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2009 Jeg skal prøve å få lagt ut bilder av dette så fort som mulig men eer det noe stor forskjell på limtre og heltre furu med tanke på holdbarhet og behandling? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.