Jump to content

Vår nye blogg


Ethena

Recommended Posts

Nydelig er jo en svak betegnelse på denne skjønnheten.

Rett og slett en estetisk nytelse fra ende til annen.

 

Hadde vært veldig hyggelig om du ville fortelle litt om båten din i trebåttråden. Det er jo der de fleste av oss trebåt entusiaster holder til.

 

Har også tatt med friheten til å legge ut en direkte link til bloggen din.

Slik at de som vil lese bloggen ikke behøver å forlate BP for å lese den.

http://syethena.wordpress.com/

Link to post
Share on other sites

Vakker båt du har. Flere drømmer om blanke skutesider men hos mange er de bare en drøm. De gjelder meg og, men min drøm er litt anderless. En dag leier jeg inn airbrush-artister og lakkerer skrogen som gammel rustet stålbåt med løse rustne stålnagler eller gammel råten trebåt med bøyde rustne spikere.

Med en vakker treskrog trenger man ikke slike fantasier men min verden er hvit og stygg og noen ganger blå og like stygg.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Oj... det var mange flotte tilbakemeldinger. Tusen takk alle sammen !

 

Wasco : Skal absolutt følge med på trebåttråden, vi har masse å lære, og vil gjerne bli kjent med trebåtfolket :-)

og jada Astor - båten har tilbrakt noen helger i Bjønnhubukta på Håøya i sommer :-) Stikk bortom neste gang du ser oss.

 

Det står K25 og S55 i seilet vårt, hyggelig om dere hilser på til sommeren !

SY/ Ethena. Koster K-25 S55

Blogg: www.syethena.wordpress.com

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...