Frivakten Startet 20.Desember.2009 Del på Facebook Startet 20.Desember.2009 http://www.baadmagasinet.dk Ønsker alle båtvenner en god jul, spesielt 4 nye båtplassmedlemmer som jeg har truffet dette året; Astor, Hilmar2, Bitteliten og Regina III. Kanskje noen andre også som ikke rakk å tilkjenne seg sitt medlemskap? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 20.Desember.2009 Del på Facebook Svart 20.Desember.2009 Det var vel det jeg visste at julenissen måtte være trebåtkar! God jul til dere alle her Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Wasco Svart 21.Desember.2009 Del på Facebook Svart 21.Desember.2009 Det var vel det jeg visste at julenissen måtte være trebåtkar! Hva ellers??? Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Honduras Svart 21.Desember.2009 Del på Facebook Svart 21.Desember.2009 Er det derfor alle med trebåt tror på julenissen.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Hilmar 2 Svart 21.Desember.2009 Del på Facebook Svart 21.Desember.2009 Han dukker opp når du minst venter det. Bare vent å se selv! Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
index Svart 21.Desember.2009 Del på Facebook Svart 21.Desember.2009 Må man være litt nisse for å ha trebåt? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
M/S Bastard Svart 21.Desember.2009 Del på Facebook Svart 21.Desember.2009 Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 21.Desember.2009 Del på Facebook Svart 21.Desember.2009 Og riktig, riktig god jul tilbake til deg og til alle BP'er som leser tråden. Og hva gjør omsommeren? Han er selvfølgelig godt kjent med Nemo, og i fellesskap sørger de for at alle BP'er har en trygg og hyggelig reise! Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 21.Desember.2009 Del på Facebook Svart 21.Desember.2009 (redigert) vel, han er observert ganske langt sør hvor det er nesten for varmt... Redigert 21.Desember.2009 av MY Casa (see edit history) Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Astor Svart 21.Desember.2009 Del på Facebook Svart 21.Desember.2009 Hilser tilbake, Krisida Magni! Neste gang satser vi på at vi kan prate noe lenger. Men slik er det å hjelpe andre. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Skipper Worse Svart 21.Desember.2009 Del på Facebook Svart 21.Desember.2009 Her er et bilde Nissefar tok selv, for å vise hva Nissemor driver med på sommeren. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
chagall Svart 21.Desember.2009 Del på Facebook Svart 21.Desember.2009 (redigert) Her er et bilde Nissefar tok selv, for å vise hva Nissemor driver med på sommeren. Ja, her må jeg si at `Skipper Worse`har servert et bilde av beste kvalitet, som absolutt må være med på Båtkalenderen for 2010. p.s. juli/august kanskje. Redigert 21.Desember.2009 av chagall (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 21.Desember.2009 Del på Facebook Svart 21.Desember.2009 Jeg synes nisse mor er mer fotogen en nisse far, jeg bruker mer tid på bilde av mor en av far. Jule hilsen fra Bernt Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 21.Desember.2009 Del på Facebook Svart 21.Desember.2009 Ja, det er et billede som det er vanskelig å bli lei av. Det inneholder liksom så mange og så mye håp for sommeren som forhåpentligvis kommer til neste år en gang... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
logget av Svart 21.Desember.2009 Del på Facebook Svart 21.Desember.2009 Det hevdes at godt utstyr skal lagres under tak, men her tror jeg nissemor ikke får noe annet enn sol om sommeren av rent praktiske årsaker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.