elfranse Startet 24.Januar.2010 Del på Facebook Startet 24.Januar.2010 Hei. Jeg har svart skjerm på min garmin 525s, får strøm på den og hører den bipper men det er alt. Hva er feil? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 24.Januar.2010 Del på Facebook Svart 24.Januar.2010 Skjermen har vel gått da. Send den til importør for reparasjon. Er nok ikke første de har med sort skjerm Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 24.Januar.2010 Del på Facebook Svart 24.Januar.2010 Er det nykopling, eller er det en du har hatt i bruk som nå har sviktet? Du har sjølvsagt dobbelsjekket polaritet om det er nykopling? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
elfranse Svart 24.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2010 Den har virket, monter i båten sommern 09 og var sist i bruk i høst. Virket da fint men 3 mnd senere så er skjermen svart. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 24.Januar.2010 Del på Facebook Svart 24.Januar.2010 Hadde samme symptomer på min Garmin 276C (batteri/adapter). Selv om den var kjøpt i USA fikk jeg nytt batteri fra england. I miitt tilfelle var det batteriet som var synderen. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
free Svart 24.Januar.2010 Del på Facebook Svart 24.Januar.2010 Det var kjedelig, belanor har et greit servicesystem. http://www.belanor.no/dllvis5.asp?id=2347 du kommer antagelig ikke utenom dem, men de er kjappe og gir deg rask tilbakemelding. så får du trent opp kartkunnskapene dine ei ukes tid. er det en garantisak så tar de hånd om kostnadene og. Sitér dette innlegget Link to post
rag Svart 25.Januar.2010 Del på Facebook Svart 25.Januar.2010 Hei Hadde et lignende problem med Garmin 3010C etter at jeg oppdaterte programvare. Trodde den hadde tatt kvelden, men skikkelig kaldstart gjorde susen. Jeg koblet fra all strømforsyning (tilfeldig), og så virket den fint igjen og har deretter gjort det i siste 3 år. Tør aldri å oppgradere software på den mer. Hilsen Ragnar Sitér dette innlegget Link to post
elfranse Svart 25.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Januar.2010 Får vell ta den med til leverandør i neste uke, forekommer meg at dette er ikke løst på 1 dag for min del. Eksperthjelp neste Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 25.Januar.2010 Del på Facebook Svart 25.Januar.2010 Hadde samme feil på en jeg også hadde tidligere kjøpt fra USA.. virket ikke i det hele tatt når jeg mottok den.. svart skjerm. Sendte denne til UK siden belanor ikke tar sideimportsprodukter.. fikk ny tilbake etter 1 uke Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
tomcat Svart 25.Januar.2010 Del på Facebook Svart 25.Januar.2010 Om den biper og slår den seg av, eller virker det som den starter uten at skjermen aktiveres? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 25.Januar.2010 Del på Facebook Svart 25.Januar.2010 Jeg ville prøvd å sette den tilbake til fabrikkinnstilling. Har skjedd meg også og den kom tilbake med bilde. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
tomcat Svart 25.Januar.2010 Del på Facebook Svart 25.Januar.2010 Det kan være verdt å prøve denne fremgangsmåten: Question: </SPAN> Why Does My Device Power Off Immediately After It Powers On? Answer: This issue has been corrected in a software update. This update can be found by clicking here. Download this update to a blank SD card. The following are the steps to installing this update from the SD card to the device: With the device powered off, insert the SD card Press and Hold the 'Up' on the direction pad and the 'Power' button at the same time Release the 'Power' button as the unit powers on Continue to hold the 'Up' on the direction pad until the device displays "Software Loading" When the unit restarts, this issue should be corrected. Sitér dette innlegget Link to post
knut1955 Svart 25.Januar.2010 Del på Facebook Svart 25.Januar.2010 Hei Jeg hadde også svart skjerm på min Garmin. Viste seg at en hadde fikla med den og skrudd av bakgrunnsbelysningen. Det tok meg laang tid å finne ut..,. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
elfranse Svart 26.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Januar.2010 Om den biper og slår den seg av, eller virker det som den starter uten at skjermen aktiveres? Det virker som den slår seg på, den både bipper og gir belysning på knappene. Skjermen derimot er helt svart og jeg aner ikke hvordan man kan den til å funke. Sitér dette innlegget Link to post
elfranse Svart 26.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Januar.2010 (redigert) HeiJeg hadde også svart skjerm på min Garmin. Viste seg at en hadde fikla med den og skrudd av bakgrunnsbelysningen. Det tok meg laang tid å finne ut..,. Lykke til. Hvordan fant du ut det? Det må jo være vanskelig når skjermen er svart? Redigert 26.Januar.2010 av elfranse (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dilleru Svart 26.Januar.2010 Del på Facebook Svart 26.Januar.2010 Hei, jeg også har hatt en del problemer med min gps. Om det da har vært at skjermen ble svart eller noe lignende, det jeg gjorde var å returnere den tilbake til der jeg kjøpte den fra så forklarte jeg hva som hadde skjedd, så fikk jeg en ny en =) Sitér dette innlegget Link to post
Bjerknez Svart 26.Januar.2010 Del på Facebook Svart 26.Januar.2010 Har du sjekket under båten? Kanskje du ligger og flyter på ett oljeflak... Da blir skjermen svart vetu... Svart olje...svart skjerm... Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
KenBjork Svart 26.Januar.2010 Del på Facebook Svart 26.Januar.2010 (redigert) HeiJeg hadde også svart skjerm på min Garmin. Viste seg at en hadde fikla med den og skrudd av bakgrunnsbelysningen. Det tok meg laang tid å finne ut..,. Lykke til. Der er vel å trykke powerknappen en gang og trykke piltasten til venstre for å justere lyset. kan være verdt å prøve.. Redigert 26.Januar.2010 av KenBjork (see edit history) Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
knut1955 Svart 26.Januar.2010 Del på Facebook Svart 26.Januar.2010 Hei igjen. På min eldre 182C var det å trykke lett på av/på-knappen og pil opp.... Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 26.Januar.2010 Del på Facebook Svart 26.Januar.2010 Hadde akkurat det samme problemet på min 525S. Sendte den til Belanor. Der oppgraderte de software og lot den stå på ett døgn uten at det ble svart skjerm. Så hvis det skjer ved test til våren er feilen i båten, antagelivis. Sitér dette innlegget Link to post
dilleru Svart 27.Januar.2010 Del på Facebook Svart 27.Januar.2010 Har du sjekket under båten? Kanskje du ligger og flyter på ett oljeflak...Da blir skjermen svart vetu... Svart olje...svart skjerm... haha den var god, er du i det lille spøkefulle hjørnet idag =P? men jeg ser absolutt dillema her=P for og være litt spøkefull selv ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.