Tine IV Svart 17.Mars.2010 Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 Dem har vel ikke råd til å ikke gjøre det vel,snakk om endel penger for komunen dette .Om ola dunk ikke kommer å bruker noen mill Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
baatsman Svart 17.Mars.2010 Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 Har sett på seilene i kjellern og de gleder seg til å kjenne litt luft igjen. Har is i sundet rundt båten, men regner med at den ryker snart. Begynner å bli råtten, samt vannet blir varmere. Påsken blir kos, om det blir tur har jeg ikke tenkt på enda. Da må det bli "go" vær. Ellers er det nok å ta tak i ellers. Montere LED på riben eller pusse litt på MC. Isen forsvinner Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Salt Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 (redigert) Sendte en mail til Hvaler kommune med spørsmål om toaletter og dusjer er åpne i påsken. Jeg har fått se e-posten din og har snakket med den som "eier" Kornmagasinet. Dette spørsmålet blir avklart en av de første dagene. Redigert 18.Mars.2010 av 'Salt' - JanP (see edit history) Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Dalton Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Her går nok ikke isen før godt uti mai, men Påsken er viet til båten uansett. Her blir det utepils og båtpuss Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
olpi Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 (redigert) Fikk denne: Hei Ja, det skal være åpent. Mvh Hvaler kommune Elin Karlsen Ellers får vi håpe at det blir plass i havna hvis det blir innrykk. Ser at de tømmer Strømstad havn nå for opplagsbåter og is (ref tdiligere innlegg her). Det blir nok da sikkert førstevalget for mange. Hadde de laget til noe i påsken på Skjærhalden så hadde nok flere valgt dem. Får håpe på bra vær i hvertfall. Redigert 18.Mars.2010 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Noen her som skal til Skjærhalden i påskehelgen (skjærtorsdag .....) ? , eller drar alle til Strømstad og Koster? Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 (redigert) Mens vi venter på påsken. Lurer på om isen er gått, om det blir noen tur og hvordan været blir. Her er ett par bilder fra fjordårets påsketur. Vi var på tur fra Palmesøndag og frem til 2. påskedag. Innom Strømstad, Grebbestad og Kyrkosund Skjærtorsdag/Langfredag På tur over fjorden. Tistler på Styrbord Verdens Ende Påaskeafter/1. påske dag Er lov å håpe på samme været i år. Redigert 18.Mars.2010 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Marida Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Vi får se om vi kommer ut. Ligger på Grimsøy Service Hadde ikke store planer, men en pizza i Skjærhalden er ikke å forakte. Skal egentlig drive å klargjøre båten for sesongen, men. frister litt også Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Mens vi venter ..., noen bilder fra fjorårets påsketur til Koster. Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 19.Mars.2010 Del på Facebook Svart 19.Mars.2010 Har aldri blitt så glad for regnvær noen gang:-) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
RSL Svart 19.Mars.2010 Del på Facebook Svart 19.Mars.2010 Har aldri blitt så glad for regnvær noen gang:-) Hehe.. samme her. Kjørte omvei på vei til jobben i dag for å komme til et utsiktspungt på Holmlia for å se om det hadde hjulpet noe på isen, men tåka lå for tjukk. Det har vært +grader i hele natt og det skal være det helt frem til natt til mandag, så nå er det bare å håpe på at vannet som kommer ned klarer å tynge ned isen såpass at den tiner ekstra fort. For en uke siden var jeg veldig sikker på at det ble påske i boblehavn, nå ser jeg lysere på det. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Heram Svart 19.Mars.2010 Del på Facebook Svart 19.Mars.2010 Turen går til Nedenes for å starte båtpussen om været tillater det! Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 19.Mars.2010 Del på Facebook Svart 19.Mars.2010 Ellers får vi håpe at det blir plass i havna hvis det blir innrykk.... Hadde de laget til noe i påsken på Skjærhalden så hadde nok flere valgt dem. Det er ikke så mange opplagsbåter i Skjærhalden; de som er, ligger på lo-sida (SW). Det bør bli plass til en hel del båter. Og toaletter osv er - som kommunen har skrevet - åpne som vanlig i sesongen. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Astor Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Rapporter forteller om nye brygger i Kostersundet, men uten strøm. De skal forsøke å legge ut midlertidig strøm viss nok. Men er det bra nok? Erfaringer fra tidligere påsker forteller oss at det var dårlig med strøm da også.... Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bonus Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 ... men uten strøm... Men er det bra nok? Kikket akkurat på værmeldingen (yr.no) for neste helg. Regn-regn-sludd ... Forandrer seg sikkert, lenge til neste helg. Men, det hadde vært greit å vite om det blir brukbar landstrøm på bryggen på Nord Koster i påsken. Helst fom. neste Fredag. Er det noen med gode kontakter som kan sjekke dette? Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 (redigert) Denne mannen kan svare: Hamnvärd på Nordkoster: Seved Gren 0046 0526-20526 Redigert 21.Mars.2010 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 ... Denne mannen kan svare... Supert Flid. Dan tenker jeg at jeg tar en telefon til ham på Mandag. (baatplassen, snart vår tids Wikipedia) Sitér dette innlegget Link to post
Akoya Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Supert Flid. Dan tenker jeg at jeg tar en telefon til ham på Mandag. (baatplassen, snart vår tids Wikipedia) Da legger du ut svaret på B.P.? Sitér dette innlegget Maxi 95 Bavaria 36\3 http://www.facebook.com/reqs.php#/group.ph...5453&ref=mf Link to post
Bonus Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Da legger du ut svaret på B.P.? Kommer an på hva du betaler det ... Neida, selvfølgelig legger jeg ut svaret. Sitér dette innlegget Link to post
Balder ll Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 (redigert) Hei Jeg var der ute på fredag. Bryggemontørene ble ferdig dagen før så bryggene er for så vidt ferdig. Det var ikke montert noen utliggere og ingen elektriske innstallasjoner. Strøm finnes i skapet på land (ved grillplassen) så da må det kobles noe prov med skjøteledninger ut. Snakket med Seved om dette. Virket ikke som han hadde noen planer for dette men skulle se på det. Bryggene så veldig bra ut forøvrig. Mvh Morten Redigert 21.Mars.2010 av LINA II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 (redigert) Snakket med Severt om dette. Virket ikke som han hadde noen planer for dette men skulle se på det.Morten Hei Morten, kanskje du som har snakket med ham om saken, kunne ta en telefon og "trykke" / anmode litt om å få på plass landstrøm, fast eller "god provisorisk" til "påskeinnrykket? Redigert 21.Mars.2010 av Svenning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Balder ll Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Det ba jeg jo om på fredag, han skulle se på det men jeg er ikke veldig optimistisk Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 ... han skulle se på det men ... OK, da tar jeg en telefon på Mandag eller Tirsdag. Så får vi satse på at han prioriterer dette. Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Ja da er det bare og ta og fyre ebern da og bruke levende lys ellers så kan du låne et agregat av meg Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Vi trenger kun ladestrøm. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.