Volvomekanikeren Svart 18.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Høres ut som det skal bli en fin sommer for de fleste No som vi har hatt en grusom kald vinter, med snø i flere måneder (på vestlandet i allefall) Så kommer det nok til og bli en knall sommer Nor varmen og solen kommer seg igjennom det tjukke ''snødekket'' på den hvite himmelen, så blir det bra Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
JGH Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 I år skal me faktisk ha ferie samtidig, så blir 3-4 veker seiltur. Shetland står på ønskelista mi, overgang fra ca Bømlo - Lerwick - Færøyane - Sørlandet - Stavanger - Haugesund. Bør klare dette på 4 veker, om ikkje så bare kutter me litt på lista. Iår har eg bestillt bedre ver enn me hadde i ferien ifjor. Men før dette er det såklart Bluesfestival Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Volvomekanikeren Svart 18.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Høres Kjækt ut Kose Dere! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Wasco Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Hmmm.. Regner med at det meste av sommeren vil gå med til å pusse opp båten. Men det er jo kos deg også da - synes i hvert fall jeg Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Volvomekanikeren Svart 18.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Er helt enig med deg der Fin sol i ryggen, litt mat og drikke, litt musikk, så føler du sommeren på fullt Er også deiligt og kjøre utpå fjorden og ligge mens du pusser på båten. Gjerne hive uti en dorg mens du pusser Så får du middag å Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
grønningen Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 til sommeren blir det skudefestival i skudenes, og roots festival i vikedal. også blir det vel mange turer ut til hamnarholmen i tysvær. Sitér dette innlegget Gir max og auke itte kvart Link to post
Heram Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Ser ut til at gjengen vår fra Porsgrunn skal nedover det blide sørland :) Blir så utrolig knall siden det ble fullstendig skivebom med ferien i fjor! Sommeren blir også tilbrakt i en nyinnkjøpt "mini atlantic" altså en Scand Nordic, men siden jeg kjøpte båten i år (januar) så krysser jeg fingre, tær, bein og armer for at det skal bli en vellykket ferie! :) Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Høres Kos ut Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
SeaRaymond Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Dersom været tillater det planlegges tur til Strømstad fra Sotra. Ser da for meg noe slikt; Bakkasund, Bekkjarvik, Haugesund, Kopervik, Egersund, Farsund, og de fleste byer langs Sørlandskysten (og det er jo ikke få ) Innimellom blir det også uthavener og bading og sannsynligvis en tur i kristiansand dyrepark etc. Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 (redigert) Admiralinnen og jeg starter vel ferien med et tokt til koster, for så å padle kajakk et par dager. Derifra så legges øvrig seilas dit en måtte ønske Redigert 20.Februar.2010 av Blafrebo II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Dalton Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Vi har jo "bare" 70 km med fjord å boltre oss på, så målet for sommeren er å bruke båten mest mulig. Abbor-meite, dorging, soling, reker og hvitvin sammen med familie og gode venner er de mest grunnleggende planene. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Polarn Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 ååååååååhhh, jeg er båtsjuk! Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Coast Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Prøv med Postafen... Sitér dette innlegget Vestlandskutter Fairline Nidelv Marex Hansvik Manzanita Bever Oceanis 323 Zodiac, BB11, First 40.7 NB 8700 Link to post
Hobby 430 Sport Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Til sommeren blir de mange langhelger med båten så sant været blir bra!! og håper på 2 uker med firmahytte på sørlandskysten så blir nok litt båt der også Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
harry92 Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 heisann kragerø er en fin by og dra til om sommeren. gjerne i felles ferien da er det mest mennesker der. koselig liten by med mange fine båter, jeg har selv hytte der nede og stor trives med det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.